ביקורות סרטים

נקמה חריפה

״בעולם מקביל 'נקמה חריפה' היה סרט על מישהו שנוקם באנשים שרצחו את משפחתו על ידי כך שהוא הורג אותם עם בקבוקי טבסקו חריפים במיוחד״.

בעולם מקביל 'נקמה חריפה' היה סרט על מישהו שנוקם באנשים שרצחו את משפחתו על ידי כך שהוא הורג אותם עם בקבוקי טבסקו חריפים במיוחד. אבל בעולם שבו אנחנו נמצאים, קיבלו תחת השם הזה את אחד הסרטים הגנריים ביותר שראיתי השנה.

'נקמה חריפה', שבו ג'ניפר גארנר יוצאת לנקום בארגון הפשע שהרג את בעלה ואת בתה, הוא סרט כול כך גנרי, כול כך כללי, כול כך חסר ייחוד, אין בו שום דבר שלא נראה כבר במאות סרטי אקשן אחרים. סצנות האקשן שלו סבירות מינוס, הוא לוקח את עצמו ברצינות כאילו למישהו אכפת מהמתרחש בסרט הזה, הוא מנסה מדי פעם לזעזע קלות עם איזה אלימות קצת קשה או דם אבל זה לא הולך לו.

כאן המקום לשאול מה גורם לכול כך הרבה אנשים להשקיע כול כך הרבה מאמץ ביצירת סרט שלאף אחד לא אכפת ממנו, ואז אני נזכר שאותו הדבר כתבתי לפני חודש גם על 'מייל 22', גם סרט אקשן כול כך גנרי ששכחתי מה הלך שם כמה דקות אחרי היציאה מהאולם. לאחר מכן אני מגלה שאת שני הסרטים הללו, וגם את 'נסחפים' המעפן ועוד כמה סרטים כאלה, הפיקו אולפני STX.

אז כנראה ש-STX הם מלכי הבינוניות החדשים. אני אשתדל לראות כמה שפחות סרטים שלהם ואתם שם, שקוראים את הביקורת? אל תלכו ל'נקמה חריפה'. חבל על הזמן והכסף שלכם. לכו לסרט טוב באמת במקום.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים