ביקורות סרטים

משודרג

רגע לפני שקיץ 2018 סוגר את שעריו, לעידו הלמן יש המלצה קטנה בשבילכם לקולנוע.

לוגאן מרשל-גרין. תגלגלו את השם הזה על הלשון. לוגאן מרשל-גרין. למה אתם צריכים לזכור את השם שלו? משתי סיבות: הוא דומה באופן מחריד לטום הארדי החתיך ויש ללוגאן עתיד גדול לדעתי בתעשיית הקולנוע ההוליוודי.

בכול מקרה, למ"ג מופיע עכשיו במה שהוא כנראה הסרט שיכיר אותו לקהל הרחב: 'משודרג'. בו הוא משחק מכונאי בעתיד הלא מאוד רחוק שאישתו נהרגה ע"י אנשים שיש להם אקדח מושתל בתוך היד והם משתקים את גפיו במכות. אותו מכונאי, שבור ועצוב ונכה, פוגש ממציא מסתורי שמשתיל בו תוכנה שמחזירה את הגוף שלו לתפקוד נורמלי אך גם, אבוי, אומרת לו להרוג אנשים. באמצעות התוכנה המכונאי יוצא לנקום במי שהרגו את אשתו.

למרות התקציב הנמוך (5 מיליון דולר. כלום במונחים הוליוודים) הסרט מושקע מאוד מבחינה עיצובית. העתיד בו הסרט מתרחש נראה כמו עתיד אמין שאנשים חיים בו. 'משודרג' לא מסתפק רק בזה והוא גם מעלה רעיונות מעניינים בנוגע לעתיד ותפקוד הטכנולוגיה בימינו ומתי היא תהיה פולשנית מדי. אני מוכרח להגיד שזה די הפתיע אותי למצוא מסרים כאלה בסרט שנחשב לטראשי.

בסופו של דבר 'משודרג' הוא מותחן האקשן המפתיע של סוף הקיץ. האקשן בו אלים מאוד, ברוטאלי ואין בו מידה של רחמים כלפי הרעים. אך הוא גם כיפי, כה כיפי ומבויים היטב. גם סוף הסרט מסרב ללכת לפי הקונבנציות ההוליוודיות והצלחתי להישאר קצת מופתע ממנו (!).

'מושדרג' הוא הדרך הכי טובה לסגור את קיץ 2018. מותחן פעולה עתידני מגניב, מרתק ומאוד מאוד כיפי.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים