ביקורות סרטים

מייל 22

מסתבר שמהשילוב המנצח של פיטר ברג-מארק וולברג יכול לצאת רע מדי פעם. עידו הלמן ראה את 'מייל 22' וחזר כועס מהקולנוע.

צילום: pedrik

זניח, פשוט זניח.

האמת שבדרך כלל אני מחבב את הצמד פיטר ברג-מארק וולברג, צמד שהביא לנו סרטי אקשן חביבים כמו 'אסון בלב ים', 'השורד האחרון' ו'הגיבורים של בוסטון'. סרטים פטריוטיים בלי הרבה שכל אבל עם הרבה לב אמריקאי. עכשיו הוא מוציאים את 'מייל 22' שלא מבוסס על שום דבר והתוצאה משעממת.

למעשה, 'מייל 22' הוא סרט כול כך זניח שמשהו כמו שעתיים אחרי שסיימתי לראות אותו שכחתי מה היה שם. שכחתי למה הגעתי לקולנוע בכלל. סרט שאין בו כלום, נאדה, גורנישט.

אל תשאלו אותי על מה הסרט. משהו עם בחור גאון שעושה פאזלים (מארק וולברג) שנאלץ להעביר 'חבילה' אנושית (איקו אוואיס מצמד סרטי 'הפשיטה') לשדה התעופה ובדרך יש אנשים שרוצים ברעתם. איזה מתח!

אמרתי מתח? חה חה חה. בסרט כה זניח לא תקבלו מתח. מקסימום תקבלו קלישאות שכמוהן כבר ראיתם במאות סרטים אחרים, סצנות אקשן סבירות מינוס ופתח לסרט המשך. כן כן, הסרט הזה עוד אמור להתחיל פרנצ'ייז מגלגל מיליונים של סרטים וצעצועים. קנו כבר עכשיו בובת שכחתי איך קוראים לדמות הזאת!

סליחה, הסרט הזה פשוט הכעיס אותי.

דווקא מארק וולברג ואיקו אוואיס מנסים קצת להציל את המצב הרעוע של הסרט. וולברג סביר ולאוואיס יש סצנת אקשן לא רעה בכיכובו שמצליחה קצת להזכיר את ימיו בסרטי 'הפשיטה'.

אבל זה ממש, אבל ממש, לא סיבה לבזבז על 'מייל 22' כסף. יש כול כך הרבה סרטים עכשיו בקולנוע, לא חבל לבזבז דווקא על התוצר חסר האישיות הזה כסף?

Article author

מייל 22

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים