חדשות בעולם

תאילנד – חופש אמיתי לגוף ולנפש

על שני דברים כולם מסכימים, וזה לא משנה מאיפה הם באו, לאיזה זרם פוליטי הם משתייכים ומה המטרות שלהם בחיים. 1. חופש זה הדבר הטוב בעולם. 2. תאילנד היא שם נרדף לחופש.

תאילנד היא אחד המקומות הכי מתויירים ויפים על פני כדור הארץ, אך מה שייחודי בה, זה שאתם לא מרגישים בה צפיפות או המולה, אלא אם כן אתם בבנגקוק, וזה כבר יעד עירוני הומה לכל דבר ועניין. האיים של תאילנד לעומת זאת, ממשיכים להיות בתוליים, רכים ומסודרים כאילו כף רגל ישראלית לא דרכה שם מימיה. אז מה הן ההמלצות של מטיילים לגבי תאילנד, ואיך תדעו להתאים לאישיות שלכם ולמבנה המשפחתי שלכם את הטיול הכי מתאים?

קו פיפי – אי המנגרובים – לחובבי אינסטוש ונופים טרופיים

השם של האי לקוח מעצי המנגרובים היפים שמקיפים את האי בעושר ירוק, ומשתלבים עם מי הטורקיז בצורה פוטוגנית כל כך, שאין ברירה אלא להעלות תמונות לאינסטגרם ולהשוויץ. זהו אי רגוע, עם נקודת תצפית גבוהה ויפה וגישה לחוף יפהפה, מאיה ביי, שכיכב בסרט הפולחן "החוף" עם ליאונרדו דיקפריו. אם אתם מזמינים טיסה לתאילנד בחודשים הקרובים ומתכוונים לבקר במפרץ מאיה ביי, וודאו שהוא כבר נפתח – בקיץ האחרון סגרו אותו למספר חודשים כדי לשקם אותו, עקב עומס חריג בתיירים. כך או אחרת, האי קו פיפי מהמם בזכות עצמו ושווה ביקור של כמה ימים ברוגע.

קו צ'אנג – האי שמתאים בעיקר למשפחות ולשקט

לא, אנחנו לא טועים: האי הזה מארח משפחות אבל מעניק הרבה מאד שקט ושלווה. הסיבה – אין בו חיי לילה תוססים כמו באיים אחרים בתאילנד, ולכן צעירים חובבי מסיבות ומוסיקה פשוט לא מגיעים אליו. עבור משפחות, לעומת זאת, זהו אי חלום: הוא מכוסה ביערות גשם מהממים שביניהם אפשר לטייל רגלית, להתארח בבתי הארחה כפריים מקסימים עם תצפית מרהיבה, ופשוט להירגע. זהו אי לעשות בו שנורקל, לצלול, לעשות אומגות, לעצום עיניים ופשוט להיסחף לשקט ולשלווה של המקום הזה.

קו פנגן, האי של הבליינים

האי קופנגן נחשב לאי של צעירים, בליינים ומסיבות. האי הדרומי הזה נחלק לשני חלקים, זריחה ושקיעה, בהתאם לשמש. האיזור שנקרא הזריחה – סנרייז – הוא החלק בו תמצאו הרבה צעירים, פאבים הומים וכמובן את מסיבות הפול מון המפורסמות. החלק השני, השקיעה (סאנסט) הוא החלק הרגוע יותר. שני החלקים די קרובים אחד לשני, כך שאם הגעתם לאי ויש לכם יותר מדי רעש ובלגן, אתם תמיד יכולים לברוח ל"שקיעה".

האיים של חובבי הרומנטיקה וירח הדבש

תיירים רבים בוחרים בתאילנד כיעד לבילוי ירח הדבש, והסיבה היא שרק תאילנד מציעה את השילוב הבלתי נתפס של בתי מלון סופר יוקרתיים על הים, נוף ממכר, אירוח שכולל מסג' בכפות הרגליים, קערית של אננס מתוק וקוקטייל צונן – והכל במחיר של מיכל דלק בארץ. מהו האי הרומנטי ביותר? הדיעות חלוקות בין פוקט וקוסמוי. שני האיים האלה מציעים ריזורטים סופר מפנקים ברמת חמישה כוכבים דה לוקס, ספא, סוויטות עם בריכה פרטית ופינוקים שמאפשרים לכם לבלות בפרטיות ולחגוג את האהבה שלכם.


תאילנד – חופש אמיתי לגוף ולנפש

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים