ביקורות סרטים

כוח הטיטאנים! חיים בסרט

הקיץ מתקרב לסיומו וההורים מנסים למצוא שלל דרכים להעסיק את הילדים. אור פז בדק האם 'כוח הטיטאנים! חיים בסרט' שווה את היציאה שלכם מהבית והתשובה הפתיעה גם אותו.

לפני כניסתי להקרנה של "כוח הטיטאנים! חיים בסרט", היו לי חששות. מה אם הסרט פונה לקהל צעיר יותר? האם אני אהנה ממנו או שפשוט אסבול במהלך כל ההקרנה?

אז לא מדובר כאן בפיקסאר או בדיסני. בסרט יש הרבה הומור שירותים שגרם לי לרצות לקום ולעזוב את האולם. בהשוואה לשאר סרטי האנימציה סיפור עלילתו די צפוי אם ראיתם אי אילו סרטים. אך אם שמים בצד את הומור השירותים ואת עלילתו הצפויה, הסרט מתגלה כבידור סביר לעונת הקיץ החמה והוא מצליח להצחיק גם ילדים, ובאופן מפתיע, וגם מבוגרים.

מבוסס על סדרת האנימציה המצליחה של Cartoon Network ומהווה סאטירה עוקצנית על עולם סרטי גיבורי העל. חבורת הטיטאנים מגלים כי כמעט לכל גיבור ביקום DC עשו סרט משלו. עכשיו הם יוצאים למשימה הגדולה של חייהם: מציאת במאי לסרט שלהם, ועל הדרך, לעצור את הנבל המרושע סלייד ואת תוכניתו הזדונית.

האנימציה נאמנה לזאת שיש בסדרה, ובכן, רק עם תקציב גדול יותר. ברגעיו היותר הטובים ניתן לראות כי שלל אנימטורים תרמו את כשרונם והם מצליחים לגוון את מה שככל הנראה היה עלול להיות עוד סרט ילדים נוסחתי ושגרתי. כמו כן, יש בסרט מספר קטעים מוסיקליים קצביים שגרמו לי לחיוך גדול.

צילום: titi-

כבר ציינתי כי הומור שירותים אינו הדבר הכי אהוב עליי. מספר האומנים שבאמת מצליחים להצחיק בעזרת הומור זה, מועט מאוד. לטעמי להגיד באמצע הסרט את המילה קקי מספר פעמים, הוא הדבר הרחוק ביותר מלהיות כתיבה גאונית, אבל על כל בדיחה נוראית, כותביו מפצים בבדיחות חכמות שרומזות לרפרנסים בסרטים אחרים. לא כולן קולעות, אך כאשר מתפרצת בדיחה באמת טובה, היא מצחיקה מאוד.

"כוח הטיטאנים! חיים בסרט" מצליח לפנות לילדים ולמבוגרים ולעיתים גם להצחיק בקול רם. עם זאת, לא הייתי מגדיר אותו כחווית צפייה חובה על המסך הענק, אפשר גם להנות ממנו בטלוויזיה, ממש כמו פרק ארוך של סדרת האנימציה.

Article author

‎תגובה אחת

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים