ביקורות סרטים

משפחת סופר על 2

אחרי 14 שנים של המתנה מורטת עצבים, משפחת גיבורי העל האהובה של פיקסאר חוזרת לקולנוע! עידו הלמן יצא כולו נלהב מ'משפחת סופר על 2'.

צילום: Visual hunt

פעם פיקסאר היו מלכי המקוריות בממלכת האנימציה האמריקאית. כול סרט שלהם היה חגיגה של מקוריות, אנימציה מרהיבה, דמויות משובבות נפש, עלילה מרתקת ומסרים בוגרים וחשובים. פעם היה ממש כיף אצל פיקסאר.

אבל מאז שדיסני קנו אותם פיקסאר התדרדרו והתחילו לעשות סרטים בינונים מינוס ('אמיצה' למשל) והמשכונים לכמעט כול סרט שהם עשו ('מוצאים את דורי' למשל). שנה שעברה פיקסאר הכו את התחתית עם 'מכוניות 3' האיום אך חצי שנה לאחר מכן הם התאוששו עם 'קוקו' הנפלא.

עכשיו מגיע מבית המנורה המקפצת 'משפחת סופר על 2', ההמשך לו חובבי פיקסאר חיכו 14 שנים.

כאשר 'משפחת סופר על' הראשון יצא, הוליווד רק התחילה לגלות את הפוטנציאל (הכלכלי, כמובן) הגלום בסרטי גיבורי על. סרט ההמשך מגיע כששוק שוברי הקופות מוצף בסרטי גיבורי על של מארוול ודי.סי. כך שלסרט החדש בכיכובם של משפחת פאר אין הרבה מה לחדש בתחום סרטי גיבורי העל. העלילה היא כמעט אותה עלילה מהסרט הראשון רק בהיפוך מגדרי (הפעם האמא יוצאת להציל את העולם והאבא נשאר עם הילדים) וגם המסרים נשארים פחות או יותר אותם מסרים של התבגרות, הורות והאם לגיבורי על מגיעות זכויות למרות שבמבצעי ההצלה שלהם הם הורסים את העיר.

אבל להגיד את האמת? למרות כול זה, 'משפחת סופר על 2' הוא הסרט הכי מהנה שראיתי בקולנוע לאחרונה. האנימציה מרהיבה וחלקה ממש, האקשן סוחף ומלהיב לחלוטין, שחקני הדיבוב (באנגלית, כמובן) עושים את עבודתם נאמנה, הבדיחות קורעות מצחוק ו-118 הדקות של הסרט עברו לי ביעף. וזה עוד מבלי לדבר על הסרטון הקצר לפני הסרט שהוא תענוג אנימציה בפני עצמו.

אני לא יודע אם 'משפחת סופר על 2' יהפוך לקלאסיקת אנימציה מודרנית כמו אחיו הגדול אבל עדיין מדובר באחד הסרטים המהנים ביותר של הקיץ. תשאירו את האחים הקטנים בבית, לכו אתם ל'משפחת סופר על 2'!

Article author

משפחת סופר על 2

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים