ביקורות סרטים

אנטמן והצרעה

'אנטמן והצרעה' הוא הסרט ה-20 ביקום הקולנועי הרחב והמתפתח של מארוול והסרט השלישי באותו יקום שיוצא השנה. אז מה מצפה לנו הפעם? עידו הלמן שרד את החום בדרך לקולנוע בכדי לספר.

כאשר 'אנטמן' הראשון יצא הוא לווה בשערוריה גיקית קטנה: אדגר רייט הגאון, שהיה אמור לביים אותו מאז שהוכרז הפרוייקט, פוטר רגע לפני שהתחילו הצילומים והוחלף בבמאי הסביר פייטון ריד. התוצאה, למרות הכול, הייתה מהנה מאוד אם כי אין ספק שביקום המקביל שבו אדגר רייט היה נשאר לביים את הסרט היינו מקבלים את הסרט הכי טוב של מארוול.

עכשיו מגיע סרט ההמשך עם פייטון ריד שוב בכיסא הבמאי ועם פול ראד שוב בתפקיד הגיבור הראשי והתוצאה נחמדה.

'אנטמן והצרעה' הוא הסרט ה-20 ביקום הקולנועי הרחב והמתפתח של מארוול והסרט השלישי באותו יקום שיוצא השנה. החדשות הטובות הן שמדובר בסרט מהנה למדי. האקשן חביב מאוד ויש הרבה אפקטים טובים ומשחקי הגדלה והקטנה של צמד הגיבורים הראשיים, הבדיחות מצחיקות במידה ואפשר בהחלט לצחוק מהן, אך לא ליפול מהכסא. פול ראד עדיין חתיך בתפקיד הגיבור הראשי ובכללי הכול נחמד ויפה וקשתות בענן וגיבורי על של מארוול.

החדשות הפחות טובות הן שלא מדובר באחד הסרטים היותר מוצלחים של היקום הקולנועי של מארוול. הנבלים של הסרט מאוד מאוד חלשים (גם בסטנדרטים הלא מאוד גבוהים של נבלי מארוול), העלילה לא מלהיבה יותר מדי ולא מצליחה לשמור על עניין לכול אורכה (יש עלילת משנה עם האמא של ג'נט ואן דיין שלא ממש עניינה אותי) ובכללי התחושה לאורך כול הסרט היא יותר כמו של משהו סביר להעביר איתו את הזמן עבור מעריצי מארוול, ופחות כמו אירוע משמעותי ביקום הקולנועי של מארוול שדורש צפיות חוזרות.

אבל למרות הכול, מדובר בסרט נחמד מאוד. 'אנטמן והצרעה' לא ייזכר כאחד משיאי היקום הקולנועי של מארוול והוא לא יהפוך לקלאסיקה של סרטי גיבורי על, אבל בשביל שעתיים להעביר במזגן בימים לוהטים אלה הוא עושה את העבודה כהוגן.

נ.ב. התלת מימד מיותר.

נ.ב. 2. יש 2 סצנות אחרי הקרדיטים: אחת אדירה והשנייה מיותרת. אחרי הסצנה הראשונה אתם יכולים לצאת.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים