אטרקציות לבר מצווה
תרבות ופנאי

6 אטרקציות מומלצות לבר מצווה

כמעט ואין דבר מרגש עבור הורים כמו חגיגת בר-מצווה, השלב הזה שאומר שהילד גדל, והופך לגבר של ממש. בין כל האירועים, המוזמנים, הלחץ וההתרגשות, חשוב לשכוח שהחגיגה היא של ילד בר המצווה עצמו, וכי צריך להתחשב בצרכים וברצונות שלו, כך שהחגיגה תהייה משהו שהוא יזכור לכל החיים!

כנראה שהילד שלכם יהיה מעוניין בחגיגה בלתי נשכחת, כזו שכל החברים ידברו עליה בבית הספר – את התוצאה הזו משיגים רק באמצעות אטרקציות מהנות, צבעוניות וייחודיות, שלא רואים בכל מסיבה. הרשימה הבאה תציג כמה אטרקציות אופציונליות, ולחתן בר-המצווה נותר רק לבחור מה היא האטרקציה שמתאימה בדיוק לחגיגה שלו – והבחירה הזו הולכת להיות לא פשוטה…

אטרקציות

6 האטרקציות הבאות יהפכו את בר המצווה למסיבה שאף אחד לא ישכח בקרוב

  1. משחקי מולטימדיה וסימולטורים – משחקי מולטימדיה הם קלאסיים עבור חגיגת בר-מצווה. אלו יכולים להיות משחקי מירוצים, כדורגל, כדורסל, אופנועים, ואפילו עמדות של משקפי מציאות מדומה. שילוב של סימולטורים ומשחקי מולטימדיה בבר מצווה הופך את החגיגה לאחת כזו שלא תשכח, ושאף אחד לא ירצה לעזוב בסיומה…
  2. שולחנות משחק – אם יש משהו שבנים בגיל ההתבגרות יאהבו לא משנה מה, אלו שולחנות משחק מגוונים, הכוללים בין היתר משחק סנוקר, פינג פונג, כדורגל שולחן, הוקי אוויר ושולחנות נוספים בסגנון זה. שולחנות משחק מוסיפים גוון של כיף לחגיגה, מוצאים את הילדים מחוץ למסך ויוצרים אווירה מהנה וספורטיבית.
  3. מתנפחים – עוד אופציה מגניבה היא מתנפחים, אבל אל דאגה – לא אלו של הילדים הקטנים. אנחנו מדברים על מתנפחים מאתגרים, תחרותיים, ובעיקר כאלו שיגרמו להרבה הרבה צחוק. מתנפחים מסוג זה יכולים להיות קירות טיפוס, זירות סומו או מגרשי כדורסל וכדורגל. מה שבטוח, אחרי מסיבה כזו אין אחד שלא יסיים את הערב מותש ומאושר.
  4. קיר גרפיטי – אטרקציה חדשה ושווה היא קיר גרפיטי וירטואלי. צלם מצלם תמונות של החברים, שמופיעות על לוח וירטואלי גדול. על הלוח הזה אפשר לצייר, לצבוע, להוסיף אייקונים, מסגרות וכדומה, ולאחר מכן לקבל מגנט או תמונה למזכרת, כך שאף אחד לא ישכח את החגיגה הכי שווה של השנה.
  5. עמדות ממתקים – אין חגיגה בלי עוגה, ובטח שבלי ממתקים. אם חתן היום הולדת הוא אחד שלא יכול בלי מתוק (יש ילד שיכול?!) בר של ממתקים יכול להיות האטרקציה המושלמת. זה יכול להיות בר מפנק של סוכריות גומי, קיר של דונאטסים, קפקייקס צבעוניים, צמר גפן מתוק של פעם ועוד שלל סגנונות של עמדות מתוקות-מתוקות. רק לא לשכוח שהתוצאה של אטרקציה כזו היא חבורה של ילדים היפראקטיביים (אבל עם חיוך על הפנים!).
  6. שעשועוני טריוויה – אם חתן בר-המצווה הוא ילד גאון שאוהב טריוויות, שעשועוני טלוויזיה ומשחקים תחרותיים שעוזרים למוח להיפתח, כנראה שאטרקציית שעשועון טריוויה אינטראקטיבי היא מה שהוא מחפש. אטרקציות מסוג זה מציגות לנוכחים חידוני טריוויה בסגנונות שונים של שעשועוני טלוויזיה, כמו 1 נגד מאה.

6 אטרקציות מומלצות לבר מצווה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים