ביקורות סרטים

דדפול 2

גיבור העל עם החליפה האדומה והפה הגדול חוזר לקולנוע ועידו הלמן נהנה מכול רגע.

צילום: David Holt London

לפני שנתיים, לאחר הופעה משפילה בסרט הסולו הראשון של וולברין ואינספור ניסיונות שיכנוע של אולפני פוקס מצד ראיין ריינולדס, הגיע גיבור הקומיקס הנודע דדפול לקולנוע. הסרט, שהיה יחסית דל תקציב, היה מצחיק מאוד וכלל אקשן אלים ומדמם ועלילה קלישאתית למדי. הסרט היה הצלחה קופתית ענקית (מי היה מאמין, כאילו גם לקהל מבוגר מגיע קצת בלוקבאסטרים) והפקת סרט ההמשך אושרה.

הפעם בסרט ההמשך (שכבר על ההתחלה מספלייר את 'לוגאן', אז אם לא ראיתם תיזהרו) הכול טוב אצל וויד ווילסון ובת זוגו וונסה. עד שעקב פריצה לבית וונסה נהרגת מה שמשאיר את ווילסון שבור. במקביל קייבל, במעיין פארודייה לא רשמית על 'שליחות קטלנית', חוזר מהעתיד הרחוק אל ההווה במטרה לעצור את הילד שבעתיד יהפוך לרוצח משפחתו. ווילסון, שמשוכנע שאם יציל את הילד הוא יהפוך לבן אדם יותר טוב, לובש את חליפת הדדפול שלו ויוצא לעצור את קייבל.

כמו בסרט הראשון, גם החלקים החלשים ביותר של 'דדפול 2' הם הקטעים בהם הוא נזכר שסרט צריך גם עומק ודרמה. כול הקטעים בהם וויד ווילסון מנסה להיות אדם יותר טוב ולשמר את זכרה של וונסה נופלים משמעותית מהקטעים המצחיקים של הסרט ומרגישים שהם נוצרו כדי לצאת ידי חובה.

אבל שאר החלקים של 'דדפול 2' מוצלחים מאוד. הומור הנונסנס המודע לעצמו ממשיך להיות מצחיק מאוד ולמנוע מהסרט להיות רציני למדי. התקציב הפעם הרבה יותר גדול מהסרט הראשון וזה מורגש: האקשן הרבה יותר גדול ומרשים מבסרט הראשון וזה מרהיב לצפייה והסרט גם מכיל הרבה הופעות אורח ורפרנסים לקומיקס של האקס מן ולשאר סרטים לא קשורים לקומיקס.

'דדפול 2' יותר מוצלח מהסרט הראשון כיוון שהפעם העלילה הדרמטית (החלק החלש ביותר של הסרט, כמו שכתבתי) פחות קלישאתית ויותר מעניינת מהעלילה הדרמתית של הסרט הראשון, הפעם אפילו יש רגע די מרגש לקראת סוף הסרט (!).

'דדפול 2' הוא המשכון הקומיקס לו ציפינו בימים חמים אלה והוא דדפול לטוב ולרע: אלים, גס, ילדותי אבל גם קורע מצחוק, מלא אקשן ומהנה מאוד. לכו לראות ואל תשכחו לקחת צ'ימיצ'נגה לסרט!

נ.ב. יש שתי סצנות בונוס באמצע הקרדיטים אבל בסוף הקרדיטים אין כלום. כאשר מתחיל רולר השמות הלבנים על רקע מסך שחור אתם יכולים לצאת מהאולם.

Article author

דדפול 2

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים