ביקורות סרטים

הנוקמים: מלחמת האינסוף

כלל גיבורי היקום הקולנועי של מארוול מתאחדים בסרט אדיר ולעידו הלמן נותר רק להתרווח וליהנות.

צילום: W_Minshull

סוף סוף! לאחר 18 סרטים, 10 שנים, אינספור קטעי אקשן ואפקטים, הרבה דקות של הישארות אחרי הקרדיטים ועוד הרבה יותר סצנות אחרי הקרדיטים מגיע 'הנוקמים: מלחמת האינסוף'. החלק הראשון (החלק השני ייצא עוד שנה בדיוק) בסיפור שמסכם את הסאגה הנוכחית של היקום הקולנועי של מארוול.

הדבר הראשון שעשו כדי שהסרט יהיה מוצלח זה להחליף את ג'וס ווידון, שעשה עבודה בינונית לדעתי בשני סרטי 'הנוקמים' הקודמים (כן, זה נחמד שאתה יודע איך לכתוב דיאלוגים שנונים אבל דמויות טובות אמורות להגיד עוד דברים חוץ משנינויות) בצמד האחים רוסו, שביימו את שני סרטי 'קפטן אמריקה' האחרונים והמוצלחים מאוד. התוצאה בלי ספק הייתה שווה את הציפייה.

הפעם כול חברי הנוקמים שרק מלהגיד את כול השמות שלהם ייגמר לי האוויר מתאחדים כדי להביס את הטיטאן ת'אנוס, אשר מנסה להשיג את כול אבני האינסוף בשביל כפפת האינסוף שלו ובכך לשלוט בעולם ולמחות חצי מהיקום. איזה מתח!

כראוי מסרט שרשימת הקאסט שלו ארוכה כמו הסרט עצמו (הסרט הוא שעתיים וחצי אגב) 'הנוקמים: מלחמת האינסוף' הוא סרט עמוס עד להתפקע בכול טוב. יש בו המון דמויות, המון התרחשויות, המון עלילה והמון פרטים לעקוב אחריהם אבל למרבה ההפתעה הוא אף פעם לא משעמם או מרגיש עמוס מדי. האחים רוסו מצליחים לתמרן בין כול הפרטים שבסרט ולספק חווית צפייה שתספק גם את המעריץ הכי מושבע שיש (שנכון לכתיבת שורות אלה כבר ראה את הסרט 7 פעמים, סביר להניח).

סצנות האקשן ענקיות מאוד וסוחפות. מסצנת הפתיחה המאיימת ועד לסצנת הסיום המדהימה האחים רוסו מפגינים כישרון עצום בבימוי סצנות אקשן גדולות מהחיים בהשתתפות עשרות שחקנים וניצבים. כול סצנת אקשן ב'מלחמת האינסוף' עשתה לי חשק לקום ולמחוא כפיים.

צילום: the_jetboy

הקאסט העצום של הסרט מפגין את יכולתו בשיא העוצמה. רוברט דאוני ג'וניור חוזר להיות שנון ומצחיק, טום הולנד חמוד כספיידרמן, בנדיקט קמברמבאץ' מגניב כדוקטור סטריינג', כול הכריסים שבסרט (המסוורת', פראט ואוונס) נהדרים וחתיכים ומעל הכול עומד ג'וש ברולין בתפקיד ת'אנוס המאיים. הוא בלי ספק נותן את ההופעה הכי טובה בסרט ומספק סוף סוף נבל מארוול שאי אפשר להישאר אדיש אליו.

כאן עומד היתרון הכי גדול של 'מלחמת האינסוף': הוא מצליח לעורר רגשות. כול פעם שת'אנוס מופיע יש תחושה של איום וסכנה שקשה להתמודד איתה, כול בדיחה מצליחה להצחיק והאמת שברבע השעה האחרונה של הסרט כמעט ויצאו לי דמעות. אתם לא תשכחו כול כך מהר כיצד הסרט נגמר.

בשורה התחתונה, 'הנוקמים: מלחמת האינסוף' הוא ללא ספק אחד השיאים של היקום הקולנועי של מארוול ובלי קשר לפרנצ'ייז הוא גם בקלובאסטר סוחף, מהנה בטירוף ועם פוטנציאל להפוך לקלאסיקה בעתיד. אני לא יודע מה אעשה עכשיו עד החלק הבא שייצא במאי 2019.

Article author

הנוקמים: מלחמת האינסוף

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים