ביקורות סרטים

ואז הגיעה טלי

הבמאי ג'ייסון רייטמן והתסריטאית דיאבלו קודי (ג'ונו) חוזרים בעוד ממתק קולנועי שווה צפייה.

צילום: csztova

לפני 11 שנים חברו יחדיו הבמאי ג'ייסון רייטמן והתסריטאית-חשפנית לשעבר דיאבלו קודי (נשמע יותר כמו שם של נינג'ה האמת) ויצרו את אחת הקומדיות השנונות, המקסימות והנהדרות ביותר של 20 השנים האחרונות: 'ג'ונו'. הסרט, שהיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הטוב ביותר (כשעוד היו 5 מועמדים בקטגוריה!) וזכה בפרס התסריט המקורי הטוב ביותר, הוא אחד הסרטים האהובים עליי ואני יכול לראות אותו שוב ושוב ולעולם לא יימאס לי.

כמה שנים לאחר מכן הצמד חזר עם קומדיה נוספת בשם 'תקועה' שהיה מוצלח ונשכח ושקטה הארץ, ועכשיו הצמד חוזר שוב עם קומדיה חדשה והציפיות עולות.

מארלו (שרליז ת'רון, הידועה גם כפיוריוסה) היא אם לשניים שבדיוק ילדה את תינוקה השלישי. מותשת וחסרת אונים היא פונה למטפלת בשם טלי שמניקה את התינוקת החדשה בלילות. בין מארלו לטלי נרקמת ידידות משעשעת ומלאת תובנות על החיים כאמא מעבר לגיל 30.

כראוי מהצמד שיצר את 'ג'ונו' ו'תקועה', 'ואז הגיעה טלי' מכיל אווירה קלילה וכיפית שהופכת את הסרט למהנה לצפייה כבר מתחילתו. הסרט עמוס בדיאלוגים שנונים, סיטואציות משעשעות והמון הנאה. הסרט גם קצרצר מאוד (96 דקות בלבד) ואין בו שומן של קטעים מיותרים או רגעים נסחבים.

שרליז ת'רון נהדרת בתפקידה הראשי. היא מגלמת דמות שאומנם היא חסרת אונים כאם אך יודעת גם להגיד דברים שנונים על סיטואציות שונות. גונבת את ההצגה מקאנזי דיוויס בתפקיד טלי שנותנת הופעה משעשעת ומלאת לב.

למרות הכול לא מדובר בסרט ששווה יציאה לקולנוע. יש בו משהו קטן ומינורי שמונע ממנו להפוך לקלאסיקה מודרנית כמו 'ג'ונו' או למשהו ששוה יציאה לקולנוע ו-40 ש"ח על הכרטיס. אבל אל תראו זאת כדבר רע. 'ואז הגיעה טלי' הוא סרט מצחיק, מלא לב ומרענן שבהחלט שווה צפייה.

Article author

ואז הגיעה טלי

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים