מדע וטכנולוגיה

בורסת הקריפטו הסינית OKCoin במאבק לפריצה אל השוק הקוריאני

בורסת הקריפטו הסינית OKCoin נאבקת על מעמדה הבינלאומי מול המתחרה בקרב ענקים על השוק הקוריאני.

OKCoin, בורסת הביטקוין הסינית הגדולה ביותר לשעבר, מרחיבה את פעילותה לתוך קוריאה הדרומית. זאת לאחר הצעדים שנקטה המתחרה, חברת HOUBI הנחשבת כרגע למובילה מבין בורסות הקריפטו.

המתחרה הגדולה

לפי מקורות, לאחרונה HOUBI שיתפה פעולה עם חברה אחזקות יפנית ענקית מתחום הפיננסים כדי להתרחב לשווקים ביפן ובקוריאה הדרומית.

צילום: JuralMin

התכנון בטווח הקצר

אם הכל ילך כמתוכנן, OKCoin עתידה להציג יותר מ-40 סוגים של מטבעות קריפטו, יותר משתי מתחרותיה Bithumb ו-UpBit גם יחד, המנוהלות גם הן ע"י קונגלומרטים סיניים אדירי מימדים.

Korbit בורסת מטבע חוץ, גם היא מנוהלת על חברת משחקים השווה 10 מיליארד דולר בשם NXC.

לתת פייט למתחרים

בחודש ינואר האחרון, דווח באמצעי התקשורת בקוריאה הדרומית על הסכם שיתוף פעולה מתהווה עם חברת פיתוח המשחקים הקוראינית HANGAME ליצירת בורסה לשוק הקריפטו המקומי יחד איתה. 

להשגת היתרון הרצוי על ארבעת בורסות הקריפטו המתחרות כמו Bithumb, Korbit, UpBit,  ו CoinOne  משתפת החברה הפעולה עם הקונגלומרט הענק NHN לגיוס ההון והמשאבים הרצויים וכבר בהשקה התכנון הוא לתמוך ביותר מ-60 סוגי מטבעות קריפטו.

 צילום: Clker-Free-Vector-Images

מנכל החברה, כריס לי,  מספר על מאמץ יוצא דופן הכולל 100 מתכנתים העובדים מסביב לשעון ויחד עם זאת נתן תוקף לטענה שיש בשוק הדרום קוראיני אבן דרך עליה לא ניתן לוותר בדרך לחדירה מוצלחת אל השוק הבינלאומי, וליצירת בורסה גלובלית בתחום הקריפטו

הקרב על קוריאה הדרומית ממשיך

חשוב לציין, שהמצב בדרום קוריאה עדיין אינו ברור למרות הפעילות השוקקת מסביב. מלבד OKCoin  ו- HOUBI  צפויות להכנס חברות נוספות כשחקניות לשוק. לעומת זאת, מבחינה פוליטית, חברות הבורסה בתחום הקריפטו נסמכות כולן על ההנחה שאכן הממשלה הקוריאנית תמשיך בקו המפייס כלפי תחום הקריפטו ולא תדרוש את איסור המסחר בו. לאחרונה, קו זה קיבל אישור מחודש בהודעה רשמית מטעם ראש ועדת הסחר ההוגן הדרום קוריאני ש"אין זה ריאלי" לבצע חסימה לשווקי הקריפטו ולפלטפורמות המסחר, מהסיבה שאין לממשלה סמכות לבצע זאת, כמו כן אין שקיפות בהחלטה מסוג זה. האחריות לרווח או הפסד, או לספקולציה, כך אמר סאנג ג'ו,  מוטלת על המשקיעים בלבד.

 

 

 

 

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים