שווה בדיקה

חלונות ודלתות בלגיים עושים עם Valex

מהו פרופיל בלגי?

פרופיל בלגי נחשב לפתרון אידיאלי עבור חלונות ודלתות. זהו פרופיל שעשוי מחומר מתכתי מסוג פלדה מגולוונת או אלומיניום בחיתוך דק, עם רוחב מקסימאלי של 40 מ"מ. בין פרופילי החלון אפשר להציב את לוחות הזכוכית השונים והוא מתאים לדלתות במרפסת, בחצר, בגינה או כלפי חוץ. במילים אחרות, חלק מההבדלים בין פרופיל בלגי ורגיל קשורים לעיצוב בלבד אך רבים מהם מתייחסים להיבט טכני ופונקציונאלי.

מה היתרונות של פרופיל בלגי?

תכונות המתכת הופכות את הפרופיל הבלגי לפתרון מועדף על מעצבי פנים מהסיבות הבאות:

  • תחליף דקורטיבי לסורגים
  • עמידות גבוהה בפני קורוזיה ושיתוך
  • אפשרות ליצירת חלוקה בין זיגוגי זכוכיות שונים

למה לבנות חלונות בלגיים במסגריית Valex?

אנחנו במסגריית Valex מרכזים עבורך את כל פתרונות הפרופיל הבלגי תחת קורת גג אחת. מטרתנו היא לבנות עבורך חלונות בלגיים בהתאמה אישית ולהשיג בשביל מראה אחיד עם דלתות בלגיים חזקות ועמידות. כמו כן, השחזה דקורטיבית של הפרופיל הבלגי תשביח את הנכס שלך ועם צביעה אפוקסית בשתי שכבות (צבע דו רכיבי) גם נדאג לחסוך עבורך הוצאות על תחזוקה ותיקונים.

דלתות בלגיות באיכות שלא הכרתם

דלתות עם פרופיל בלגי ישנו לחלוטין את מה שחשבת על עיצוב חלל הפנים והחוץ. בקטלוג המוצרים המעודכן של מסגריית Valex מחכים לך דגמים יצירתיים של דלתות בלגיים עם ידיות איטלקיות, משקופים איבריים (ספרד) וחומרי גלם משוויץ. כמו כן, אנו מתחייבים לזמני אספקה מהירים ודואגים לביטחון של המשפחה שלך עם דלתות בלגיים באיכות שלא הכרת.

התאמה אישית של חלונות ודלתות בלגיים

פרופיל בלגי מציב בפניך שורה ארוכה של אפשרויות לעיצוב חלל הפנים בבית. כל שנותר לך לעשות כעת הוא ליצור קשר עם נציגי חברת  Valex בטלפון 0533371778 ולראות מקרוב את הדור הבא של חלונות ודלתות בלגיים!

יותר מידע עבור חלונות בלגיים של ולקס ובמאמר על דלתות בלגיות כולל דוגמאות שווה לקרוא.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים