חדשות בעולם

אז מה לעזאזל ההבדל בין נוביגוד לסילבסטר? עושים סדר בבלאגן

חייבים להכיר את האלטרנטיבה לסילבסטר שתופסת תאוצה בשנים האחרונות: הנוביגוד!

צילום: Visualhunt.com

החג "הרוסי" המוכר ביותר זה חג הנוביגוד. עם קישוטים שזהים לכריסמס, וסבא חביב שדומה לסנטה קלאוס, יש בכל זאת כמה נקודות שוני. כך למשל, נוביגוד נחגג ב-31.12 כל שנה, זאת אומרת שבמקום לחגוג את הסילבסטר אפשר לחגוג נוביגוד. אבל במה השוני הזה מתבטא?

צילום: Gunnar Wrobel

אז סילבסטר זה היום הזה בשנה שכולם יוצאים ומשתכרים, מבזבזים מאות אם לא אלפי שקלים בשביל להיכנס למקום לכאורה "שווה" ופופולארי כדי לשתות אלכוהול יקר ולא איכותי ולאכול אוכל שלא מצדיק את המחיר. זו מלכודת תיירים לאנשים מקומיים, ומסחטת כסף שעסקים עושים עליה קופה נאה. עד חצות אתם כבר שיכורים גמורים, ומדדים הביתה כדי להקיא (בהנחה שלא עשיתם את זה כבר בדרך).

צילום: okchomeseller

נוביגוד לעומת זאת זה ערב שנשארים בו בבית עם כל החברים הקרובים והאנשים שאוהבים. אוכלים, רואים טלוויזיה, ואז כשמגיעה השעה 12 מוציאים את האלכוהול המשובח, ומתחילים בחגיגות האמיתיות. במקום לצאת החוצה, לשלם הרבה מדי ולסיים את הערב גמורים באיזה פאב דלוח, נשארים בבית עם האנשים שאוהבים, אוכלים ושותים, ובסיום הערב כולם שיכורים ומוקפים בחברים טובים.

אז נוביגוד, שונה מהותית מהסילבסטר, למרות שהוא דומה לכריסמס, הוא לא. והיתרון הגדול, זהו חג אזרחי, אז לכל מי שמוטרד מלחגוג חג נוצרי, אבל רוצה לחגוג את השנה האזרחית החדשה, אפשר לחגוג את נוביגוד! תהנו.

המידע היה שימושי ומעניין עבורכם? מעוניינים בעוד מאמרים וכתובת מסוג זה?

עוד מגוון מאמרים, כתבות וחדשות בעולם מחכות לכם באתר באמפר.

צילום: VisualHunt.com

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים