לייף סטייל

חמשת מקרי ההתאבדות המוזרים בעולם

אז מסתבר שאין גבול ליצירתיות של בני אדם, בחייהם או במותם.

צילום: HASTYWORDS

אנשים מפורסמים יוצרים סקרנות אצל אנשים רגילים, במיוחד כשהם מחליטים להתאבד בדרך יצירתית ומוזרה במיוחד. להלן החמישיה הפותחת:

האווי מונטאג

כשהחליט לשים קץ לחייו ביוני 1991 היה מונטאג חולה איידס. הוא הזמין 20 אורחים כדי לחגוג את התאבדותו בלופט. בנוסף למוזמנים, מדונה, שהכירה אותו מעבודה משותפת בשנות השמונים, הייתה על קו הטלפון מלוס-אנג'לס. כשכל האורחים התאספו יחד, מונטאג בלע 5 כדורים של סקונל, כדורי שינה עוצמתיים ונרדם שינה עמוקה. אמנם, גם אחרי כמה שעות הוא המשיך לנשום. בבוקר למחרת, כשכל האורחים עדיין סביבו, הוא התעורר בבהלה וזעם. אחרי שבלע עוד 20 כדורים, הוא נרדם שוב ומת אחרי חצי שעה, כשאמו ואחותו נמצאות לידו.

צילום: Pexels

סקוט נירינג

למרות שהגיע לגיל 100 המכובד, החליט לשים קץ לחייו הארוכים ע"י כך שפשוט צם והתיש את גופו עד המוות המיוחל.

סילביה פלאת'

בשעה תשע בבוקר ב-11 לפברואר 1963 הייתה צריכה להגיע מטפלת כדי לעזור למשוררת המפורסמת עם הטיפול בילדיה. עם זאת, בשעה זו היא לא הצליחה להיכנס לדירה ולכן ביקשה עזרה מהשרת של הבניין, צ'ארלס לנגרידג'. אחרי שפרצו לדירה הם מצאו את פלאת' מתה עם ראשה בתוך תנור הגז במטבח. החדרים של הילדים הישנים היו אטומים עם מגבות רטובות. לאחר נתיחה התברר כי פלאת' הכניסה את ראשה לתנור בערך בשעה 4:30 בבוקר, כשברז הגז פתוח. היא הייתה בת 30 במותה.

צילום: webandi

ווירג'יניה וולף

אחרי שסיימה את יצירתה האחרונה (שהתפרסמה לאחר מותה), נכנסה וולף לדיכאון, כפי שכבר חוותה קודם. מלחמת העולם השנייה, הרס ביתה בלונדון בעקבות ההפצצות וביקורות קרירות לביוגרפיה פרי עטה שכתבה על רוג'ר פריי, ידידה המנוח החמירו את מצבה ומנעו ממנה יכולת לעבוד. ב-28 למרץ 1941 היא לבשה את המעיל שלה, מילאה את כיסיו באבנים ונכנסה לנהר ליד ביתה במטרה להטביע את עצמה. היא הצליחה וגופתה לא נמצאה עד ה-18 לאפריל 1941.

צילום: lehni

רוסלנה קורשונובה

ב-28 ליוני 2008 קורשונובה, דוגמנית בינלאומית ממוצא רוסי, מתה אחרי נפילה ממרפסת דירתה בקומה התשיעית, שהייתה ממוקמת במנהטן. השוטרים בדקו את הזירה ולא מצאו סימני מאבק בדירה או על הגופה ולכן הגיעו מסקנה שמדובר בהתאבדות, אף על פי שלא השאירה אחריה שום מכתב. אמנם, אחרי מותה היו כאלה שטענו שהיא נרצחה ע"י הסרסורים שלה, שהפעילו מנגנון שגרר דוגמניות לעבוד בזנות. מצד אחד, מישהו מחבריה סיפר שקורשונובה רק חזרה מפריז, שם דיגמנה והייתה מאד מרוצה מהתקדמותה המקצועית. מצד שני, בן זוגה סיפר שכמה שעות לפני מותה היא הגיעה אל דירתו והם צפו יחד בסרט "רוח רפאים" עם פטריק סווייזי ודמי מור. "הרגשתי שהיא באה להיפרד", סיפר בן הזוג. בהמשך היו כאלה שניתחו את הפרסומים שלה ברשתות חברתיות וטענו שהייתה מדוכאת ועצובה. אחד הפוסטים האחרונים שלה תואם את הגרסה: "אני כל כך אבודה. האם אי פעם אמצא את עצמי?"

צילום: strecosa

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים