תרבות ופנאי

אמן חושים מה זה אומר?

כאשר אנחנו ילדים קטנים מלמדים אותנו על חמשת החושים שיש לכל אחד מאתנו: חוש הטעם, חוש המישוש, חוש הראייה, חוש הריח וחוש השמיעה. לאמן חושים יש למעשה חוש נוסף – החוש השישי. החוש הנוסף של אמני חושים הוא חוש לחזות או לנבות את העתיד, החוש של הטלפתיה לקרוא את המחשבות של אנשים וחוש למעשה לקרוא את המציאות והנסתר בה באופן ייחודי אך מדויק. למעשה לא ניתן ללמוד איך להיות אמן חושים ללא כישרון ונטייה טבעית לכך.

אמן חושים – לא מה שחשבתם!

אמן חושים הוא בכלל לא מה שרוב האנשים חושבים. אנשים נוטים להתבלבל פעמים רבות בין אמני חושים ובין קוסמים. בעוד קוסמים יכולים ללמוד טריקים שונים ואיך להפתיע ולהדהים את הקהל אמני חושים נולדים עם חוש טבעי ולא ניתן ללמד כל אדם באשר הוא איך להיות אמן חושים. אמני חושים יכולים להפתיע מאוד את הקהל שלפניו הם מופיעים על ידי קריאה של מחשבות נסתרות או על ידי כישרון ייחודי שיש להם לחזות את מה שהולך לקרות בעתיד הלאומי של המדינה או בעתיד הפרטי והאישי של אנשים בודדים.

אמן חושים והחוש השישי

יש הרבה דרכים ותיאורים שדרכם ניתן לתאר את החוש השישי של אמני חושים. למעשה אין תיאור מדויק שיתאר באופן מלא מהו אותו חוש שישי נסתר. לכל אמן חושים תמיד יהיה חוש שישי ואולי הדרך הטובה ביותר להסביר מהו אותו חוש היא לתאר אותו כרגישות ייחודית לעולם, לאנשים, לנסתר ולסביבה. מתוך רגישות זו אמני חושים יודעים לחוש אנשים אחרים ולדעת מה מניע אותם, מה הניע אותם בעבר ולאן פניהם בעתיד.

אמן חושים ואמנות ההופעה בפני קהל

אמן חושים טוב יהיה אמן שיופיע בפני קהל באופן ישיר וידע לספק לאותו הקהל תובנות רבות. התובנות יכולות להיות קשורות לחיזוי העתיד או לדברים אחרים כמו למשל קריאת מחשבות בטלפתיה או הגעה לכדי פרטים מהעבר מבלי שסיפרו לו עליהם באופן ישיר. הופעות של אמן חושים הן לא בידור רגיל אלא הופעה מלאת תובנה ותחכום שיכולה להדהים את מי שצופה בה כל פעם מחדש. בעוד קוסמים תמיד יבצעו בכל ההופעות שלהם את אותם הקסמים והטריקים פעם אחר פעם אותו דבר, אצל אמני חושים, כל הופעה היא ייחודית ושונה מההופעות האחרות. ההופעות של אמן חושים מותאמות ומתבססות על האנשים שיש בקהל שלהם ולכן הופעה מול משפחה אחת או מול קהל אחד לא תהיה אותה ההופעה כמו לפני משפחה אחרת או קהל שמורכב מאנשים אחרים. אפילו הופעה מול אותו הקהל פעמיים תהיה שונה בכל פעם בגלל מצב הרוח השונה של האנשים בקהל שמשפיע על המחשבות שלהם ועל התחושות שלהם ומכאן גם על הדרך בה האמן קורא את הקהל.

אמן חושים – יפתיע אתכם כל פעם מחדש

אז למה בעצם כדאי לנו להזמין הופעה של אמן חושים? אמן חושים מומלץ ואיכותי וטוב ידע לתפור לנו הופעה מותאמת אישית שתפנה באופן אישי לרגשות וההיסטוריה שלנו. הופעה איכותית זו תוכל לאפשר לנו להתחבר דרך החוש השישי של האמן לנבכי הנפש והלא מודע שלנו במגוון דרכים כולל הומור, רצינות, אהבה ותדהמה. הייחוד של החוש השישי של אמנים מסוג זה מאפשר להם להרכיב הופעות ייחודיות ולנבא פעם אחר פעם מצבים שונים או העתיד. ההופעה עצמה לא צריכה להיות דרמטית והיא יכולה להיות גם מלאה בהומור ושמחה. היכולת לקרוא מחשבות או להגיב באופן טלפתי לאנשים אחרים היא יכולת מופלאה ואם זה מסקרן ומעניין אותנו אז אנחנו חייבים לעצמנו לראות הופעה של אמן חושים.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים