מדע וטכנולוגיה

מרה שחורה – חברת מוטורולה מציגה גלולות זכרון שזוכרות סיסמאות

בעידן הנוכחי חלק נרחב מחיינו נמצא ברשת. אנחנו מדברים עם אנשים ברשתות חברתיות, קונים באתרי קניות ואפילו חשבון הבנק שלנו מנוהל "און-ליין" באינטרנט. המצב הזה מחייב את רוב האנשים לנהל חשבונות ופרופילים רבים באתרי אינטרנט שונים וכך נוצר הצורך לזכור סיסמאות רבות ומסובכות.

האם קרה לכם פעם ששכחתם סיסמא לאתר חשוב? בין אם היתה זו הסיסמא לפרופיל הפייסבוק שלכם לבין קוד הכניסה לחשבון הבנק, ההרגשה אינה נעימה כלל. מה גם שסיסמאות, מורכבות ומסובכות ככל שיהיו, אינן מגינות על המידע שלנו ביעילות וקיימים כלים המאפשרים להאקרים לפצחן.

כל זה צפוי להשתנות בזכות פיתוח חדש של חברת מוטורולה – גלולת הסיסמא, הנקראת גם "ויטמין הזיהוי". כך יכול כל אדם, מרגע שיבלע גלולה אחת, להפוך למעין "מפתח אנושי" של כל החשבונות הוירטואלים שלו. הגלולה מופעלת כשהיא באה במגע עם מיצי הקיבה ומתחילה לשדר אות שקט המותאם לפתוח את הטלפון הנייד שלכם, המחשב ואת שאר המכשירים והחשבונות שלכם. הגלולה פעילה כל עוד היא נמצאת בתוך הגוף. לפי בכירים בחברה, ההמצאה תהפוך את המשתמשים בה למעין "סייבורגים" (אנשים-רובוטיים) ותעניק את היכולת לפתוח ולהשתמש בכל מכשיר הדורש סיסמא במגע יד בלבד.

world-1185076_960_720צילום: Pixabay

הגלולה, שכבר אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), עדיין אינה מוצעת למכירה, למרות שלדברי נציגי מוטורלה, הגלולה בטוחה ואינה מהווה סיכון בריאותי כלל. לדבריהם, ניתן לבלוע אפילו 30 גלולות בכל יום!

למרות היתרונות, המוצר עדיין שנוי במחלוקות. ישנן שאלות רבות לגבי בטיחות הגלולה וכמובן שהרעיון של לשלב טכנולוגיה בתהליכים גופניים עדיין אינו קל לעיכול בשביל רוב האנשים. מבטיחים לעדכן כאשר הגלולות יוצעו למכירה.

ומה אתכם, אתם הייתם מסכימים לבלוע גלולת זכרון? ספרו לנו בתגובות

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים