תרבות ופנאי

מתחתנים השנה? רשימת שירים מזרחיים שאתם חייבים בפלייליסט

כולנו יודעים כמה משימות יש לעשות לקראת החתונה. החל מבחירת האולם וסוג הקייטרינג ועד רשימת המוזמנים, הביגוד, האיפור ומה לא? אנחנו בבאמפר יודעים מה באמת חשוב, לכן ריכזנו עבורכם את מיטב להיטי החתונות הים תיכוניים

צילום: pixabay

חתונות, חתונות ועוד קצת חתונות. מי מאיתנו לא הוזמן לפחות לעשר רק במהלך הקיץ האחרון? במידה ואתם עומדים לפני חתונה, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. בטח גם אתם הייתם באין ספור חתונות, שבסיומן יצאתם בהרגשה שלו המוסיקה הייתה קצת יותר משמחת, הייתם נהנים הרבה יותר. אספנו עבורכם מספר שירים ים תיכוניים, שלדעת צוות האתר הם בגדר חובת השמעה בכל חתונה שמכבדת את עצמה. להלן רשימה של עשרה שירים, שמהווים חלק בלתי נפרד מהרפטרואר המוסיקלי של מוסיקת חתונות שבאה לעשות שמח:

1. האחד והיחיד שזכה לכינוי "מלך מוזיקת החאפלה המזרחית הישנה". הלוא זה הפטרון של המוסיקה המזרחית בישראל מבצע את הלהיט הכי גדול שלו, ״המענטזת״ מתוך הסרט ״כאסח״ בבימויו של חיים גיל.

2. הילדה הטורקיה שכולנו זוכרים מתוכנית האירוח של דודו טופז תמיד גורמת לכולם להעלות הילוך ברחבה.

3. מלכת הפאנק התימני הבלתי מעורערת, בביט בועט ומרנין.

4. אולי אתם לא מכירים אותו, אבל נכון להיום עומר סולימאן הוא הזמר הערבי המצליח ביותר בעולם. המוסיקה, הגישה והסטייל יגרמו לאורחים שלכם לרחף באוויר.

5. זו לא חתונה בלי מחרוזת מתוקים. אם תרצו לראות את הדוד המשוגע מעמיד כוסות ערק על המצח במרכז הרחבה, זו המחרוזת בשבילכם.

6. הפרויקט שהרים מדינה שלמה על הרגליים, הוא תמריץ של אושר הכרחי לחתונה שלכם!

7. מלכת הזמר המזרחי במחווה לאילנית מאחד העם, בשיתוף פעולה עם הנרי המפיק מספר 1, אחראים ללהיט הכי גדול שהיה פה בקיץ 2015.

8. השיר החשוב ביותר ברשימה, וכל מילה נוספת מיותרת.

9.  בטח לא ידעתם ששמו המקורי של אריס סאן הוא אריסטידיס סאיסאנאסמלך החאפלות, הכוכב היווני שכבש את ישראל במהלך שנות השישים והטמיע בנו אהבה לז׳אנר היווני בישראל, הוא ניגון חובה בכל חתונה. סוס מנצח לא מחליפים.

10. מי לא מכיר את שריף ילד הפלא הדרוזי. קולו המקפיץ של שריף, בליווי הגיטרה של יהודה קיסר הם מרכיב חשוב בכל חגיגה שמכבדת את עצמה.

צוות באמפר מאחל לכם חתונה מדהימה, מי יתן ותכנסו לחופה רק פעם בחיים!

במידה ויש לכם שירי שמחות אחרים שלא מופיעים ברשימה, ספרו לנו בתגובות.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים