מדע וטכנולוגיה

בקצב הלב: טבעת תעביר בזמן אמת את קצב הלב שלכם לבן הזוג

ההתקדמות הטכנולוגית המאפיינת את המאה ה-21, הולידה בשנים האחרונות לא מעט ביקורת מצד מומחים וקודטורים של החיים, אשר בחלקה לפחות התמקדה באופן בו הטכנולוגיה משנה ומרדדת את יכולת התקשורת הביניאישית שלנו, מתקשורת פנים אל פנים בעלת עומק רגשי למסרים קצרים ושטוחים המוקפצים בקצב שיא מסמארטפון אחד לשני.

כמו בתופעות רבות אחרות בתרבות האנושית הדעות בעניין אינן חד משמעיות ושנויות במחלוקת, האם העידן הטכנולוגי הוא כרטיס בכיוון אחד לאנושות מנוכרת וחסרת יכולת לבטא את עצמה באופן מורכב? או שמא גם פיתוחים טכנולוגיים יכולים לשמש להעמקת היכולת האנושית ליצור קשרים רגשיים מורכבים? השאלה לעת עתה נשארת פתוחה, אך כיוון מסקרן להתפתחות בתחום ניתן למצוא ב-HB Ring, מוצר חדש בקטגוריית המחשוב הלביש.

ה-HB Ring כמו שניתן להקיש משמה, ספק תכשיט ספק גאדג'ט, היא טבעת המודדת את קצב הלב של העונד אותה ומאפשרת לו/לה באמצעות נקישת אצבע על מעטה הטבעת לשגר את תיעוד המדידה בזמן אמת לבן/בת הזוג, העונד טבעת דומה אשר תציג חיווי לקצב הלב באמצעות הבהוב של רצועת גביש אדומה המשובצת בהיקף הטבעת. יכולת התקשורת מצריכה חיבור בלוטות' של הטבעת לסמארטפון וכמובן את טעינת סוללת הטבעת (באמצעות יכולת טעינה אלחוטית) במקרה הצורך.

זוגיות, כבר אמרו את זה קודם, מחייבת השקעה ובמקרה הזה מדובר בהשקעה לא מבוטלת, החל מ-599$ עבור סט שתי טבעות סטנדרטי ועד 2,990 $ עבור סט טבעות עשוי זהב ורוד 18 קאראט.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים