חדשות בעולם

חולמים על החוף המושלם? הוא ממש מעבר לפינה

רשימת חופים מדהימים וקרובים(יחסית) לישראל.

צילום: PIXABAY

כשחושבים על חופשה של שלווה ורוגע בחוף לבן מול הים, לא חייבים לטוס אלפי קילומטרים עד תאילנד, ברזיל או הקאריביים. בדרום אירופה, מרחק שעות בודדות מישראל, נמצאים מספר חופים מרהיבים בהם ניתן לנקות את הראש ולהנות מהחופש המושלם, מבלי להוציא סכומים גבוהים מידי על טיסות ארוכות.

חוף 'נאבגיו', זקינטוס, יוון.

בצפון מערב האי זקינתוס ביוון, שוכן אחד החופים המיוחדים והיפים באיזור דרום אירופה – חוף נאבגיו. בתוך מפרץ קטן בין צוקים מרשימים, נמצא חוף לבן ומקסים עם מים צלולים. הנגישות לחוף היא בסירה בלבד. ב-1980 הגיעה לחוף ספינה שננטשה על ידי אנשיה בעקבות מזג אוויר סוער, בעוד הריסותיה קבורות באיזור עד היום. אם בחרתם בחופשה באי, אתם חייבים להגיע למקום המיוחד שנחשב לאחד היפים במדינה.

 

Navagio Beach, Greece

 

חוף 'גולוריצה', סרדיניה, איטליה.

אחד החופים היפים באיטליה הוא החוף גולוריצה. האי סרדיניה כולל המון חופים מדהימים, אך זה שנמצא בדרום האי במפרץ אורוסיי, מיוחד במינו. הוא נוצר ב-1962 ומפורסם מאוד בעקבות התצפית המרהיבה שמעליו. מגובה 143 מטרים תוכלו לצפות בקו המים כאשר מסביב הצוקים המרהיבים של האי. מאז שנת 1995 האיזור הוכרח כאתר לאומי באיטליה.

 

goloritze 2

 

חוף 'זלטני', בראק, קרואטיה.

באי בראק שבדרום קרואטיה, נמצא החוף המיוחד זלטני. אורך הרצועה מוערך ב-634 מטרים, אך בעקבות צורתו המיוחדת לגאות יש השפעה ניכרת על כך. החול אמנם בחלקו כולל אבנים קטנטנות, אך האיזור יפהפה וניתן לצפות בשקיעות מדהימות. הצורה יוצאת הדופן של החוף נגרמה בעקבות שינויי הרוח והזרמים בים, ומזמינה המוני תיירים שמגיעים למלונות בקרבת מקום.

 

Beach BOL

 

חוף אולדוניז, טורקיה.

אולודניז או בתרגום לעברית 'הלגונה הכחולה', הוא כפר נופש קטן בדרום מערב טורקיה, שנמצא בין הים האגאי לים התיכון. האיזור הוא שמורת טבע לאומית ואחד ממוקדי התיירות המוכרים במדינה, בזכות מי הטורקיז השקטים שסובבים אותו. נוסף על כך, החוף המרכזי במקום נבחר לאחד מחמשת החופים הטובים בעולם, ובמקום תוכלו להנות ממגוון אפשרויות צלילה ושנירקול.

 

Oludeniz

 

חוף קסאמיל, אלבניה.
אלבניה שגובלת מדרום עם יוון, היא היעד הפחות מוכר ברשימה, אך אין זה אומר שאין לה מה להציע. בדרום-מערב המדינה נמצאים קבוצת האיים קסאמיל (קסאמילי בשפה המקומית). ה'גרדיאן' האנגלי דירג את החוף במקום כאחד מ-20 החופים הטובים ביותר לחופשה בשנת 2013. מלבד ההנאה ליד המים, ניתן להגיע לעיר העתיקה והמרשימה בוטרינט שנמצאת בקרבת מקום, ואף הפכה לאתר רשמי של 'אונסקו'.

 

Ksamil Beach in Albania
Ksamil Beach in Albania
Ksamil Beach in Albania

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים