חתולים תמונה כללית
תרבות ופנאי

תמיד חלמתם להריח כמו צוואר של חתול? הכתבה הזו בשבילכם

זו לא מתיחה: היצרנית, חברת ׳דמטר׳, אחראית לעוד מספר בשמים שנויים במחלוקת.

צילום: VisualHunt

אם אתם מוצאים את עצמכם הרבה פעמים מרחרחים חתלתולים קטנים ורכים, יש לנו חדשות טובות עבורכם. חברת בישום ניו יורקית בשם "ספריית הניחוחות של דמטר" פיתחה בושם חדש שיעלה בכם את הזיכרון המתוק של החתלתול הקטן שלכם. תתכוננו להשפריץ על עצמכם את הניחוח החדש "פרוות צוואר חתולים".

"עכשיו לאחר 15 שנים של נסיונות, דמטר הצליחה לכבוש את הניחוח החמים והנעים של אותה נקודה מושלמת, בדיוק מאחורי הצוואר של החתול". נכתב באתר החברה. את ניחוח "פרוות צוואר חתולים"  ניתן לרכוש בצורת מי קולון, דאודורנט רול, שמן ריחני, קרם גוף ואפילו סבון רחצה. למקרה שתרצו שכל גופכם ידיף מהניחוח המשכר של פרוות צוואר חתול תצטרכו לשלם בין 6 ל-39.90$.

חברת "דמטר" מפתחת ומוכרת מגוון רחב של ניחוחות, כולל ריחות יותר מסורתיים כמו "יסמין" ו"תפוז מתוק", וגם ריחות יותר מקוריים כמו "פופקורן טרי", "תולעי אדמה" ו"כדורים פרוותיים". הניחוח האחרון למקרה שתהיתם, מזכיר את הריח של אריזת כדורי טניס שהרגע נפתחה. 

"דמטר" אינה החברה הראשונה שמנסה לחקות ניחוחות של חתולים. ב-2015, חברה יפנית בשם "פליסימו" פיתחה תרסיס ריחני לבגדים שמריח כמו ראש של חתול. לאחרונה היא גם פיתחה ליפגלוס שאמור להרגיש כמו האף הרטוב של החתול. בהחלט מוצר חובה בכל בית.

אז איך בעצם מריח צוואר של חתול? חברת "דמטר" שאלה את לקוחותיה בפייסבוק איך הם היו מתארים את הניחוח של החתול שלהם, והתשובות שקיבלה היו שונות ומגוונות. ביניהן "דבש", "טלק של תינוקות", "לחם קינמון" וגם "שילוב בין תינוק שעתה נולד, לחם שהרגע נאפה וניחוח של בית". היו גם תשובות כמו "ארגז חול מאובק" ו"רוק של חתול".

איך שהבושם לא מריח בסוף, אנחנו רק מקווים שהוא לא מעורר שום אלרגיות לחתולים. לצערנו המוצר עדיין לא זמין בישראל, אבל אם תרגישו שאתם ממש חייבים, תרגישו חופשי לרחרח צוואר של החתול הקרוב לביתכם.


תמיד חלמתם להריח כמו צוואר של חתול? הכתבה הזו בשבילכם

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים