מדע וטכנולוגיה

רקסי, תענה זה אני! שירות חדש מציע שיחות וידאו בין חיות מחמד לבעליהם

מכירים את הקטע הזה שאתם יושבים במשרד וחושבים לעצמכם – מעניין מה הכלב שלי עושה עכשיו בבית, הלוואי ויכולתי לדבר איתו? אני לא מכיר, אבל לאנשים מאחורי PetChatz התסריט הנ"ל כנראה נשמע כמו בעיה קיימת ואמיתית, עניין שהוביל אותם לפתח מערכת אינטראקטיבית שמטרתה לאפשר לחיות מחמד ובעליהן לתקשר (עד כמה שאפשר) באופן דיגיטלי.

אז מה היה לנו שם? PetChatz בבסיסה היא מערכת שיחות וידאו הכוללת מצלמה ומסך אותה יש להתקין במיקום נבחר ברחבי הבית. בדומה למערכות שיחות וידאו סטנדרטיות המערכת מאפשרת לכם (באמצעות מחשב, טאבלט או סמאטרפון) לראות, לדבר ולשמוע את חיית המחמד שלכם (בהנחה שהיא נמצאת בטווח עדשת המצלמה). כדי להניע את חיית המחמד להתקרב אל המצלמה , כאשר תבצעו שיחה תשמיע המערכת בביתכם צליל הדומה לצליל טלפון מתוך תקווה שבעל החיים ילמד לקשר בין הצליל ובין המפגש האודיו-וידאו עם בעליו.

למקרה שנגמר לכם על מה לדבר עם רקסי/מיצי וגם על מנת להפוך את התקשורת עם בעל החיים למלאה וקרובה יותר, PetChatz  מצוידת בכמה יכולות תקשורת נוספות, ביניהן: אפשרות לגרום למערכת להתיז תמיסת ריח (לבחירתכם) אותה מזהה חיית המחמד עם תחושות חיוביות וכן אפשרות להעניק לחיית המחמד חטיפים טעימים מתוך מיכל אחסון. לא ברור האם המערכת מאפשרת לבעלי החיים גם לנתק את השיחה כאשר הבעלים חופר מדי או סתם בגלל צורך ברגע של פרטיות.

 

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים