מדע וטכנולוגיה

רכבים אוטונומיים גובלים בבינה מלאכותית – רולס רויס מציגים רכב עתידני

שעמום של עשירים תמיד עזר בפיתוח טכנולוגיות.הפיתוח האחרון של חברת Rolls-Royce מציע פתרון נהדר למספר לא מבוטל של אנשים עם המון כסף והרבה זמן פנוי, שמתחבטים מידי יום בשאלה הנוראית, איזה רכב יוביל אותם מהאחוזה בכפר לפנטהאוז שבעיר.

כדי לנסות ולענות על השאלה, הציגה לאחרונה חברת רולס רויס (שם נרדף עבור רכבי יוקרה אלגנטים) דגם קונספט עתידני בשם – 103EX, אשר נועד לשרטט את חזון המותג לעתיד.

אז מה יהיה לנו שם? באופן תואם למגמה העכשווית ה-Rolls-Royce 103EX יהיה רכב בעל יכולת נהיגה אוטונומית(ללא נהג), הוא יצויד במערכת דיגיטלית מתוחכמת על גבול הבינה המלאכותית (אשר זכתה לשם החיבה Eleanor) אשר תתקשר עם הנוסעים באופן קולי ותעסוק בלמידה מתמדת של הרגליהם, העדפותיהם וכדומה. באמצעות המידע שיאסף תנסה Eleanor להפוך את חייו של בעל הרכב לנוחים מעט יותר, כך למשל עם סיום ארוחת הבוקר תוכלו לאותת לה באמצעות מכשיר הסלולר והיא תדאג להביא את הרכב מן החניה אל מפתן הבית.

עתידנות או לא, מסתבר שיש מסורות שאין לרולס רויס כוונה לשבור וגם ה-103EX תצויד במושבים בריפוד עור יוקרתי וחיפוי עץ אלגנטי. אלגנטי פחות הוא המופע האורקולי של ה-103EX, אשר יוצג עם פתיחת דלתות הרכב וכולל בין היתר, הקרנת אור אדום אל עבר הקרקע, בנסיון לדמות  שטיח אדום הנפרש למרגלות המכונית.

באופן מצער מעט, את התשובה לשאלה איזה מנוע ומקור אנרגיה יגרמו לכל הטוב והפאר הזה לנוע בכבישים, בחרה רולס רויס להשאיר עמומה והסתפקה בתשובה הקצרה כי הרכב יופעל על מערכת הנעה עתידנית ללא זיהום אוויר.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים