ביקורות סרטים

ראלף שובר את האינטרנט

סרט ההמשך ל'ראלף ההורס' הגיע ועידו הלמן יצא ממנו מופתע. בואו לקרוא מה הוא חשב על הלהיט החדש של דיסני.

צילום: JD Hancock

במשך די הרבה שנים פיקסאר היו המלכים של תעשיית האנימציה האמריקאית. בעוד דיסני חיפשו דרך לעלות על הגל מחדש ושאר אולפני האנימציה רק חיפשו דרכים לסחוט כסף מילדים ומשפחותיהם, פיקסאר עשו סרטי אנימציה שהם מלאכת מחשבת: בוגרים, מצחיקים, מרהיבים ופשוט מופתיים. אך בשנים האחרונות המצב התערער כשדיסני התחילו את הרנסנס השני שלהם. משהו טוב התחיל לעבור עליהם וגם הם התחילו לעשות סרטי אנימציה בוגרים, מצחיקים, מרהיבים ופשוט מופתיים. אוף, שום דבר כבר לא בטוח בעולם הזה.

דיסני הפעם עושים משהו שהם בדרך כלל לא עושים: סרט המשך. הפעם הם עושים המשך ללהיט הנהדר שלהם מ-2012 'ראלף ההורס'. והם לא רק ממשיכים אותו אלא גם משדרגים אותו עם אחד מסרטי האנימציה היותר טובים שיצא לי לראות השנה.

קודם כול, כצפוי ממחלקת האנימציה של דיסני הסרט הזה פשוט מרהיב. 'ראלף שובר את האינטרנט' מתרחש בעולם האינטרנט הרחב והעמוס עד להתפקע מפרטים. הוא כול כך מתפקע מפרטים, דמויות, חפצים ותנועה שבסצנות מסויימות הרגשתי שאני לא מצליח לקלוט הכול, שאני צריך לעשות פאוז בשלט הדמיוני ששוכב לידי בקולנוע ולקלוט את גודל ההשקעה בעולם של הסרט.

'ראלף שובר את האינטרנט' הוא גם סרט מאוד מצחיק ורב בתנועה. כמעט כול הבדיחות שלו (אין פה הומור נמוך תודה לאל) קולעות למטרה ואלה שלא קולעות סתם מעלות חיוך רחב על הפרצוף. הסרט גם לא משעמם לרגע, הוא עמוס בהתרחשויות, פעילות ותנועה כך שאף אחד, גם הבוגרים וגם הקטנים שבטח תיקחו אותם לסרט בחופשת חנוכה, לא ישתעמם מהסרט.

אבל מה שהכי הפתיע אותי לטובה ב'ראלף שובר את האינטרנט', שגם הופך אותו מסתם סרט המשך אלא לסרט ממש ממש טוב, זה המסרים הבוגרים שלו. הסרט מדבר על חברות ועל הצורך לדעת לפעמים לשחרר את החבר שלך בצורה כה בוגרת, עמוקה ומעניינת שברגעים מסויימים ממש ירדו לי דמעות. חשבתי שרק פיקסאר מעבירים מסרים כאלה אבל מתברר שלא.

גם עבודת הדיבוב של השחקנים נפלאה. ג'ון סי ריילי נהדר ממש כראלף וגם שרה סילברמן, גל גדות (הוא הא הוא הא היא משלנו!), אלן טיודיק ושאר השחקנים מספקים הופעות דיבוב יוצאות מן הכלל.

'ראלף שובר את האינטרנט' הוא מהסרטים היותר טובים שראיתי בקולנוע לאחרונה. מרהיב, מצחיק, מרגש, בוגר ופשוט כיף אחד גדול מתחילתו ועד סופו. תשאירו את הילדים בבית, לכו אתם ל'ראלף שובר את האינטרנט'!

Article author

ראלף שובר את האינטרנט

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים