תרבות ופנאי

קרנבל על חלל: טרוויס סקוט חוזר ללונה פארק

נמרוד רשף מסקר את האלבום הכי מדובר של 2018.

טרוויס סקוט בחור נוסטלגי.

בכל הזדמנות הוא מזכיר לעולם כולו שהוא עדיין לא מעכל איך הוא, ילד שגדל עם סבתא שלו בפרבר של יוסטון, טקסס הגיע לשכונה הכי מבודדת ויוקרתית בהוליווד והתחתן לתוך המשפחה הכי מפורסמת בעולם. כלום לא בא לו בקלות. בתחילת הדרך שלו הוא ישן על רצפה בדירה של חבר ובילה את רוב זמנו באולפן של Just Blaze והרגיש, בעיקר, מתוסכל מאוד מההתקדמות האיטית להצלחה. זה לא שהוא לא היה טוב – הוא היה מצוין עוד מהשיר הראשון. אבל בעולם שנשלט על ידי ענקים כמו קנייה ווסט, ג'יי זי ואמינם למצוא את הקול, והקהל, זה משהו שלוקח זמן.

ולפני חצי שנה ואחרי שני אלבומים, הזמן שלו הגיע. וטרוויס לא פתח את הדלת, הוא העיף אותה מהצירים בבעיטה. "Astroworld" יצא והוכיח לדור הזה של הראפרים שמחוברים בווריד לאינסטגרם ולאלכוהול שטרוויס סקוט הוא אחד מהם, אבל קצת שונה. Astroworld נקרא על שם לונה פארק ביוסטון שטרוויס אהב כילד ונסגר ב-2015. "הם הרסו אותו כדי לבנות דירות. וככה האלבום הזה הולך להישמע – כאילו לקחו לנו את הילדות ואנחנו ניקח אותה בחזרה", טרוויס סיפר בראיון ל- GQ ב-2017, הוא תיאר את האלבום כהמשך ישיר של האלבום הראשון שלו, Rodeo, ואמר ש"אני מסיים את המסע שהתחלתי עם האלבום הראשון שלי. זה אמור להיות האלבום השני שלי, כל כך מיהרתי להקליט אותו. היו לי כל כך הרבה רעיונות שרציתי להוציא, ועם Astroworld אני סוף סוף בבית."

האלבום הזה נשמע כמו יום בלונה פארק: חם, דביק, מפוצץ בגירויים ואטרקציות (רשימה חלקית של המשתתפים בו, סתם ככה שתדעו: דרייק, קיד קאדי, פרנק אושן, דה וויקנד,קוואבו, ג'יימס בלייק). בכל מה שקשור להיפ הופ טריפי, טרוויס סקוט מניח פה את השלב שכל השאר צריכים לשאוף אליו. "Psychedelics got me goin’ crazy,” הוא שר ב-STARGAZING המהפנט, הקול שלו נשמע כמו אפקט אייטיונז מנותק. זו החוויה של להקשיב לאלבום הזה.

באלבום הזה טרוויס סקוט הצליח לגייס את כולם, החל מדרייק דרך Juice Wrld ועד טיים אימפלה וג'ון מאייר. כולם רצו לקחת חלק בזה ואי אפשר להאשים אותם: זה אלבום פשוט מעולה שכל ההייפ סביבו מוצדק לגמרי. השיא בקריירה הצעירה (כולה 7 שנים במשחק) של הבחור הנוסטלגי מיוסטון שמתגעגע ללונה פארק שנהרס בינתיים לטובת העתיד, ומנסה למצוא את עצמו בעולם החדש והמוזר שלו. לא כל אחד מוצא את עצמו בזוגיות עם קיילי ג'נר, אחותה של קים קרדשיאן (שזה בעצם הופך אותו לגיס של קנייה ווסט. וואו. הייתי משלם כל סכום בעולם כדי להיות בארוחות משפחתיות שלהם), גר באחוזה ענקית בהוליווד וחי את החלומות הכי ורודים של רוב האנשים.

"For this life, I cannot change\Hidden Hills, deep off in the main" הוא שר ב- Butterfly Effect, מנסה להרגיע את עצמו ולא בטוח שהוא מצליח, וזה לגמרי מובן. יש סביב משפחת קרדשיאן בדיחה קבועה שהגברים שמתאהבים בהם נהרסים לגמרי – מתמכרים לסמים, פושטים רגל ובכללי אוכלים הרבה חרא בשם האהבה. והקשר שלו עם קיילי ג'נר ידע המון עליות ומורדות בשנתיים שהם ביחד, אבל נדמה שהוא מצא את עצמו ושהוא בדרך הנכונה למעלה, כי כנראה שהוא הבין שהחיים הם גלגל ענק, ועדיף פשוט להנות מהנסיעה, בדיוק כמו אז ב- Astroworld.

 

Article author

קרנבל על חלל: טרוויס סקוט חוזר ללונה פארק

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים