חדשות בעולם

קניות עם ילדים בתאילנד

בשנים האחרונות ניכר שתאילנד הפכה לאחד היעדים הפופולאריים בעבור משפחות עם ילדים. אם בעבר היה זה יעד לזוגות בירח דבש או לקבוצות צעירים, הרי שכיום, תאילנד מעניקה למשפחות לא מעט חוויות ייחודיות ואטרקציות שמתאימות לילדים.

בשנים האחרונות ניכר שתאילנד הפכה לאחד היעדים הפופולאריים בעבור משפחות עם ילדים. אם בעבר היה זה יעד לזוגות בירח דבש או לקבוצות צעירים, הרי שכיום, תאילנד מעניקה למשפחות לא מעט חוויות ייחודיות ואטרקציות שמתאימות לילדים. מלבד פארקי השעשועים, הפסטיבלים הצבעוניים, המוזיאונים ושאר האטרקציות – חשוב לתת מקום גם לחוויית קניות, שתעניק ערך מוסף גם לילדים וגם להורים. סקרנים? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

להפוך את חוויית הקניות לאטרקציה

לפעמים ההורים רוצים להתחדש ולרכוש פריטים חדשים ומזכרות, אך הילדים נוטים להיות חסרי סבלנות, ובייחוד כשמדובר במרכזי קניות גדולים. אז איך משלבים? ובכן, תאילנד מכילה מגוון רחב של שווקים, כשמדובר בשווקים צבעוניים ומעניינים שיכולים להוות אטרקציה נהדרת לילדים. קחו לדוגמא את שוק הלילה של צ'אנג מאי. בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים (בין אם מקוריים ובין אם מזויפים), כשניתן לעבור בין הדוכנים ולהסביר לילדים על עבודות היד המקומיות, כמו גילופי העץ, או על משמעות הפילים עבור התאילנדים וכו'. כמו כן, תוכלו לרכוש לילדים בגדים מקומיים, כאלה שישמחו אותם ויעצימו את החוויה. נוסף לכך, עשו הפסקות אוכל במהלך הקניות, כשבכל פעם תטעמו משהו אחרי ממטעמי תאילנד, החל מבננה לוטי ועד לאננס מתוק. למעשה, תוכלו להפוך את הסיור בשוק למעניין ומרתק לילדים, ועל הדרך תוכלו לרכוש פריטים ייחודיים ומזכרות.

קניון אמפוריום

קניון אמפוריום שוכן בעיר הבירה של תאילנד, בנגקוק, ובו תמצאו שלל חנויות של מותגים יוקרתיים החל משאנל ועד לוורסאצ'ה. היתרון בקניון זה, הוא מתחם המשחקים הייעודי לילדים, כך שבמהלך סבב החנויות, ניתן להגיע למתחם המשחקים ולאפשר לילדים ליהנות ולשחק.

CENTRAL WORLD

אם אתם מחפשים אחר מרכז קניות ייחודי וגדול, סביר להניח שתמצאו את מבוקשתם במרכז CENTRAL WORLD. מלבד החנויות השונות, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של חנויות מזון ומסעדות, שיאפשרו לכם לנוח ולאכול במהלך יום הקניות. כמו כן, במקום ישנם בתי קולנוע כמו גם מתחם משחקים לילדים והחלקה על הקרח, כך שניתן לשלב בין מסע הקניות לבין הפעילויות לילדים על מנת שכולם ייהנו וישובו לבית המלון מרוצים.

קניות בקוואסן

רחוב קוואסן בתאילנד, הוא בין הרחובות הפופולאריים ביותר, זאת בשל המדרחוב הייחודי והעשיר בדוכנים שונים, החל מביגוד, דרך בגדי ים ועד אקססוריז ומזכרות. באזור תוכלו למצוא מסעדות ישראליות כמו המסעדה של "המרכז למטייל" או המסעדה של בית חב"ד. מדובר ברחוב צבעוני ואטרקטיבי, שיכול למשוך את תשומת ליבם של הילדים, ולאפשר להם ליהנות מהטיול יחד אתכם.

קניון סיאם דיסקברי

בקניון סיאם דיסקברי יש לא מעט חנויות מותגים, ואף חנויות אאוטלט, כך שמדובר בקניון שכדאי ומומלץ לבקר בו. כדי להעניק לילדים חוויה נעימה במהלך מסע הקניות, תוכלו לקחת אותם לבית הקולנוע הגדול הממוקם במתחם כמו גם לסיור קצר במוזיאון השעווה של מאדאם טוסו השוכן גם הוא בתוך הקניון.

יש לא מעט מרכזי קניות ייחודיים ברחבי תאילנד, כשכדאי לבחור במרכזי הקניות בהם קיימים מתחמי ילדים ובתי קולנוע. כך תוכלו לשלב בין הצורך לרכוש ולהתחדש ובין הפעלה אטרקטיבית לילדים. כמו כן, תוכלו להפוך את הטיול המשפחתי בשווקים לחוויה מיוחדת ומרתקת. אז מי אמר שאי אפשר לצאת למסע שופינג בתאילנד עם הילדים?

טיול מהנה!


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים