תרבות ופנאי

קיט הרינגטון – כוכב משחקי הכס – כמה דברים שלא ידעתם

השחקן האהוב קיט הרינגטון אשר מגלם את דמותו של ג'ון סנואו יחזור למסכינו בקרוב מאוד לעונה אחרונה של משחקי הכס, בנתיים ריכזנו קצת מידע שאולי לא ידעתם עליו.

צילום: spratt504

כריסטופר קיט הרינגטון מוכר לכם בזכות תפקידו הבלתי נשכח בתור ג'ון סנואו, בסדרת הפנטזיה הטלוויזיונית הפופולרית "משחקי הכס". הרינגטון נולד בעיר ווסטר שבאנגליה ב-26 בדצמבר 1986, הוא למד משחק בבית הספר המלכותי המרכזי לדרמה ונאומים ובאוניברסיטת לונדון. למרות שכולם מכירים אותו בזכות תפקידו בסדרת משחקי הכס, יש עוד הרבה עובדות מעניינות על השחקן האנגלי המצליח והמסוקס.

גילה את שמו המלא רק בגיל 11

השחקן האנגלי סיפר בראיון שהתקיים במהלך כנס הקומיקון בסן דייגו כי מאז לידתו כולם קראו לו בשם קיט, ורק בגיל 11 הוא גילה כי הוריו העניקו לו את השם כריסטופר. למעשה הוא קיבל את שמו המלא על שם כותב המחזות והמשורר הידוע כריסטופר קיט מארלווה מהמאה ה-16, מארלווה הושפע רבות משייקספיר, בדיוק כמו אמו של השחקן האנגלי שגם היא עסקה בכתיבה. הרינגטון הוסיף בראיון כי גם הוא נוהג לכתוב שירים, אך לדבריו הוא אינו מוכן לפרסם את שיריו בגלל איכות כתיבתו.

רבים לא יודעים שהרינגטון החל את קריירת המשחק שלו בתיאטרון, הוא שיחק במחזה "סוס מלחמה" (War Horse), בעודו ממתין לתחילת לימודיו בבית הספר המלכותי המרכזי לדרמה ונאומים בלונדון. בשנת 2009 ההצגה הועברה מהתיאטרון הראשי לתיאטרון בווסט אנד, והרינגטון המשיך לשחק את תפקידו של אלברט בהצגה הידועה, תפקיד בו זכה לשבחים רבים. למעשה, הרינגטון הגיע למבחן בד לתפקיד ג'ון סנואו בסדרת הטלוויזיה משחקי הכס לאחר שאחד המפיקים צפה בו בהצגה, התלהב ממנו וביקש ממנו להגיע לאודישן.

קרב אגרופים לפני האודישן

קיט הרינגטון סיפר בראיון אחר שנערך עמו לאחרונה, כי בלילה לפני האודישן לתפקידו במשחקי הכס הוא יצא לדייט עם בחורה, בשעה מאוחרת הם התיישבו לאכול באחד מסניפי מקדונלד'ס בלונדון, ובגלל הצפיפות במקום הם חלקו שולחן עם זוג אחר. לאחר הקנטות בלתי פוסקות מצד הגבר עמו חלקו את השולחן, הרינגטון עמד על רגליו ואיים על הבחור שהתגלה כאדם גבוה, שרירי וחזק, וזה נתן לו מספר אגרופים בראש וגרם לו חבלה בעיניים.

כך, השחקן הצעיר הגיע לאודישן עם סימני מהלומות על פניו, ולטענתו יתכן והוא צלח את האודישן בגלל התקרית המביכה והמיותרת. אגב, גם הדייט לא הצליח במיוחד, וכיום השחקן האנגלי נשוי באושר לבחירת לבו עמה התחתן ביוני 2018. הרינגטון נשוי לשחקנית רוז לזלי ששיחקה לצדו בסדרת משחקי הכס בתור ייגריט הפראית, בסדרה היא גאלה אותו מבתוליו.

קיט הרינגטון ואשתו רוז לזלי

צילום: Gage Skidmore

כוכב לא רק במשחקי הכס

נכון, כולכם מכירים את קיט הרינגטון כג'ון סנואו, בנו הממזר של הלורד נד סטארק בסדרת משחקי הכס, אך השחקן הבריטי כיכב בכמה סדרות וסרטים נוספים, וגם זכה לכמה תפקידי משנה בסרטים כגון "הבן השביעי" משנת 2015 ובסרט "סיילנט היל: מהפכה" משנת 2012. בנוסף, הוא כיכב בסרטים מוכרים כמו "פומפיי" שיצא לאקרנים בשנת 2014, בסרט הבריטי המצליח "עדות נעורים", וב-2018 הוא כיכב לצד נטלי פורטמן וסוזן סרנדון בסרט הקנדי "חייו ומותו של ג'ון פ. דונובן" בבימויו של קסבייה דולן. כמו כן, הוא כיכב במיני סדרת דרמה היסטורית ששודרה בטלוויזיה הנקראת "להרוג את המלך"(Gunpowder), הסדרה בת 3 חלקים שודרה ב-BBC ב-2017.

רגע לפני שג'ון סנואו, איש השלג ואחד הגברים הנחשקים בעולם, חוזר לככב על מסכי הטלוויזיה שלכם, תוכלו לשמוע את קולו בסרט "הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר", שם הוא מדובב את דמותו של ארט בן ארט – לוכד הדרקונים לשעבר. כעת, כל שנותר הוא להמתין לבואו של החורף!


קיט הרינגטון – כוכב משחקי הכס – כמה דברים שלא ידעתם

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים