שווה בדיקה

קורס קידום אתרים

במידה ותרצו לרכוש ידע בכל הקשור לשיווק ברשת האינטרנט, קידום אתרים בגוגל וכו', מומלץ להירשם לקורס קידום אתרים. קורס זה מיועד לכל מי שמנהל אתר ולבעלי האתרים עצמם, אשר כל מטרתם היא לקדם את אתרם ולהיות עד כמה שפחות תלויים בחברות לקידום אתרים. הקורס מיועד גם לכל מי שעוסק בשיווק, אדם שהוא מעצב גרפי ועוד.

אין מדובר אך ורק בדרך אחת אשר תוביל אתכם לידע בקידום אתרים. אפשר לרכוש ידע לבד על ידי הרשת, שם תמצאו מגוון של אינפורמציה שעוסקת בנושא ותמיד זמינה, וניתן להיעזר גם באתרים ישראלים או באתרים זרים. בנוסף אפשר יהיה להירשם לקורסים, כשהלימודים הם און ליין, וניתן לעשות את זה מכל מקום שתחפצו לשהות בו, אולם השיטה הזו תתאים רק למי שיש התמדה ומשמעת עצמית גדולה.

מה תלמדו בקורס?                                                                                                                                          זוהי הרי שאלת השאלות, מה באמת לומדים במהלך קורס קידום אתרים אורגני? הדבר הראשון הנלמד הוא SEO, אולם הקורס עוסק בעוד תחומים. המתלמדים ילמדו כיצד משווקים ברשתות החברתיות, מהו פרסום ממומן בגוגל, קידום אתרים בגוגל, כיצד מקדמים אתרים בטלפונים ניידים, כיצד משווקים באמצעות מיילים, ניהול אתרי רשת והיבטים משפטיים הקשורים לנושא, כיצד עובדים עם מערכות המיועדות לניהול תכנים, כיצד כותבים מאמרי תוכן בעלי אוריינטציה שיווקית, כיצד כותבים דוחות, באיזו צורה מתנהלים מול לקוחות, איך כותבים הצעות מחיר ועוד. עם סיום הקורס, על כל מתלמד לבצע פרויקט גמר הקשור לאתר שכבר קיים ולקדם אותו. בצורה זו לומדים ליישם את כל מה שנלמד.

בחירת הקורס
יש לבדוק מיהם המרצים בקורס, שכן הם חייבים להיות מקצועיים, בעלי ידע וניסיון, כאלה אשר מקדמים בעצמם אתרים. רצוי שהקורס יועבר על ידי כמה מרצים, כל אחד מומחה בתחומו. יש גם לבדוק את החומר הנלמד, שהוא מפורט עד כמה שיותר. ולבסוף, תמיד כדאי לקבל המלצות מאנשים אחרים.

עלויות
העלות תהיה תלויה לפי הכמות שעות שתלמדו, לפי כמות הלומדים בכל כיתה, מספרם וכמה במכללה נחשבת מקצועית. יש מקומות שיכולים להעניק מלגה לחיי משוחרר או לעולה חדש, חשוב לעשות את הבדיקה לפני כן. העלויות הם בטווח של מאות עד לאלפי שקלים.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים