לייף סטייל

פיתוח ישראלי: מקרר משוכלל שמגדל עבורכם קנאביס

תעשיית המריחואנה לא מפסיקה להתפתח, ומולידה מוצרים חדשים כל הזמן. בין הסטארט אפים הרבים שצצים כפטריות אחרי הגשם, ניתן למצוא את Leaf: מקרר חדש שניתן לגדל בו קנאביס במינימום מאמץ ומקסימום מקצועיות (יש לציין כי לא ראיתי אותו בפעולה, אני רק מביא את דבריו של הפרזנטור). כל מה שיש לעשות הוא לשתול את הזרע באדמה, להוריד את האפליקציה, ו- leaf יעשה את היתר בשבילכם. השליטה על מדדי הגדילה מתבצעת דרך האפליקציה הייעודית. בסרטון המצורף תוכלו לראות את מנכ״ל החברה, יוני אופיר, מסביר ומפרט בצורה יסודית על המקרר לגידול קנאביס שפיתחה החברה.

הארון-מקרר של Leaf  מתאים לגידול ירקות, פירות, צמחי מרפא וכמובן שקנאביס. המחיר כיום עומד על 2,999 דולר, אנחנו ככל הנראה נאלץ לחכות קצת, או עד שאראלה תתקשר, או עד שהמחיר יהיה עממי יותר. היופי במוצר זה, שהוא מאפשר לכל אחד ואחת לגדל את הצמחים שלהם בפשטות ובמקצועיות גם ללא ידע קודם.

screen-shot-2017-01-10-at-12-41-35-pm

Leaf מגיע עם שלל מאפיינים: בקרת לחות וטמפרטורה, דשנים שמסופקים לצמח באופן אוטומטי, אפשרות חיבור המקרר להשקייה אוטומטית. כמובן שהארון מגיע עם פילטר פחם שתפקידו למנוע מריחות לצאת אל חלל הבית שלכם. בכל שלב ניתן לעקוב בקלות על המתרחש בתוך הארון, תוך קבלת מדדים בזמן אמת וברמה הכי מקצועית שיש. כמו כן, בארון ישנו מצב ייבוש, בכדי לספק לפרחים את התנאים הטובים ביותר. הארון יפה ואסתטי, והוא מתאים גם למטבח וגם לחדר השינה. אז כל מה שנותר לכם לעשות, זה לארגן כמה דולרים מהדוד באמריקה, לבצע הזמנה ולספר לנו מה דעתכם על המוצר המבטיח. אם אתם חובבים של גינון אורבני המוצר הזה במיוחד בשבילכם.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים