שווה בדיקה

פארק ההייטק החדש באשדוד – מה צפוי לנו?

בימים אלו ממש נבנית קריית ההייטק החדשה באשדוד אשר מבטיחה עבור תושבי אשדוד והסביבה המון מקומות עבודה, תעסוקה, מסחר ופנאי.

בימים אלו ממש נבנית קריית ההייטק החדשה באשדוד אשר מבטיחה עבור תושבי אשדוד והסביבה המון מקומות עבודה, תעסוקה, מסחר ופנאי. הקריה מכונה גם פארק הייטק אשדוד מכיוון שהיא תאכלס אלפי עובדים בתחום הטכנולוגיה וההייטק ותקדם משמעותית תעשיה זו ברחבי הארץ והעולם. למעשה, מדובר בפארק רחב ידיים הנפרש על פני מאה ושלושים דונם. הפארק נבנה בכניסה הדרומית לעיר אשדוד, במרחק קל מתחנת הרכבת ובית החולים אסותא – שגם הם, נחשבים לשני מוקדים חשובים בעיר.

מה צפוי להיות בפארק ההייטק בעיר אשדוד?

לפי התוכניות ניתן לראות כי פארק ההייטק בעיר אשדוד יחולק לעשרות מגרשים כאשר חלקם יאוכלסו על ידי עובדים בתחום ההיי-טק ואחרים יוקדשו לתחום המסחר והתעשייה. רבים מן המבנים שצפויים להיבנות בפארק ההיי טק החדש באשדוד כבר נרכשו וצפויים לאכלס אותם אנשי עסקים מתחומים שונים ומחברות בכירות במשק הישראלי והעולמי. יש לציין כי הפארק אינו מיועד רק לעובדים מן העיר אשדוד אלא אמורים לעבוד ולהתנהל בו גם אלפי עובדים שיגיעו מערים קרובות ורחוקות יותר. החברות שרכשו משרדים בפארק הינן חברות מתקדמות ומובילות כמו התעשייה האווירית, טלירן, אלתא ועוד.

ההצלחה של הפארק ברורה לכל מכיוון שרבים מן המבנים העתידים להבנות בה כבר נרכשו והמחירים שהוצעו למתעניינים אטרקטיביים למדי. גם עתה ישנם משרדים למכירה בפארק עסקים חדש באשדוד ובזמנים אלו המחירים עדיין הוגנים ומשתלמים מכיוון שהמקום טרם נבנה או נפתח באופן סופי. כמובן שיש לקחת בחשבון כי ברגע שפארק ההייטק יחל את פעילותו, יעלו המחירים משמעותית ויתכן כי כבר לא יישארו משרדים או שטחים להשכרה/לקניה. פרטים נוספים בנושא ניתן למצוא כאן.

מעבר לתחום העסקי וההייטק, צפויים בפארק גם לא מעט חנויות ובתי עסק, בתי קפה וכו'. כל אלו אמורים לשמש את העובדים ואת המתגוררים באזור ולאפשר להם להנות ממגוון רחב של פנאי, עסקים, נוחות ואתנחתא מימי העבודה המורכבים.

יתרונות בולטים ברכישת משרדים בפארק ההיי טק באשדוד

כפי שציינו קודם לכן, מדובר בקריה אטרקטיבית וחדשנית התאפשר לכם לעבוד במקום הכי משמעותי ומתקדם בתחום שלכם. אין ספק כי תעדיפו ותרצו לעבוד בקריה זו ולא במיקום מרוחק אחר. יתרה מכך, לרוכשים משרדים בקריית ההייטק באשדוד צפוי יתרון בולט נוסף – הטבה בארנונה. הבטחה זו ניתנה על ידי עיריית אשדוד מתוך הבנה כי זו אפשרות חכמה ונבונה "למשוך" אל הקריה עובדים איכותיים וחברות חשובות.

העיר אשדוד ממוקמת מספר דקות נסיעה מתל אביב ונחשבת לעיר מרכזית וגדולה. גם אם אתם מתגוררים במרחק של חצי שעה או יותר מהעיר, התחבורה אליה זמינה ונוחה ובאמצעות קו ישיר של רכבת תוכלו להגיע על בסיס יומי אל הקריה ולהנות מראש שקט, ללא פקקים או לחצים בהגעה ובחזרה מהעבודה.


פארק ההייטק החדש באשדוד – מה צפוי לנו?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים