ביקורות סרטים

סרט לגו באטמן

סרט של באטמן בו כולם עשויים מלגו: רעיון מיותר או סרט נהדר?

צילום: STICK KIM

באטמן הוא אחת הדמויות האהובות ביותר בעולם. אחת הסיבות לכך היא שאפשר לקחת את הדמות שלו לאיזה כיוון שרוצים: קליל וצבעוני לכול המשפחה (הסדרה המצוירת משנות השישים), קודר ואפל (טרילוגיית 'האביר האפל'), איפשהו באמצע (הסרטים של טים ברטון) ועוד ועוד. באטמן הופיע ב'לגו הסרט לפני 3 שנים, שם הוא היה דמות משנה מוצלחת למדי. בוורנר ברדרס ראו שבאטמן מקבל שם אהדה ואמרו לעצמם 'הי, אולי נעשה סרט באטמן שיהיה בלגו!?' וכך נולד 'סרט לגו באטמן'. נשמע כמו רעיון מיותר ומסחטת כספים בלתי נסבלת, לא?

באטמן הוא גיבור העל הכי מוצלח בעיר גות'הם. הוא תמיד תופס את הפושעים ובמיוחד את הג'וקר. אך לאחר שגם לזה מצאו פתרון, באטמן נאלץ לצאת למסע פנימי במהלכו הוא יצטרך להתרכך ולקבל אנשים אחרים ואת חשיבות עבודת הצוות.

אל תתנו לתקציר הזה להבהיל אתכם. בניגוד למה שזה נשמע, 'סרט לגו באטמן' הוא אחד הסרטים המצחיקים והמהנים ביותר שראיתי לאחרונה. אחת הסיבות לכך היא, שבניגוד ל'סרט לגו', הסרט של באטמן נמנע מלדחוף לצופים את המסר בכוח או מוותר על ההומור שלו לטובתו. רגעי מוסר ההשכל בסרט הם יחסית מעטים והם עוברים בקלות כך שאפשר אפילו להתרגש וללמוד משהו חדש מהם.

יש המון בדיחות ב'סרט לגו באטמן' ומכול סוג: סלפסטיק, נונסנס, שנינויות ורפרנסים גיקיים שגרמו לי עונג רב. הסרט לא מעייף בהומור שלו וכשנדמה לכם שהסרט לא יכול להיות מצחיק יותר הוא שולף עוד הברקה, או עוד קטע מצחיק שיגרום לכם להתגלגל על הרצפה.

צילום: STICK KIM

אבל הסיבה העיקרית לכך ש'סרט לגו באטמן' הוא אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בקולנוע לאחרונה היא שזה סרט שנעשה מאהבה. בניגוד מוחלט לרוב הספין אופים וההמשכים המיותרים, בהם לוקחים דמות משנית ופשוט שמים אותה על המסך, 'סרט לגו באטמן' נראה שנעשה ע"י אנשים שבאמת אוהבים את הדמות של באטמן ואת המורשת שמסביבה. בין אם זה הרפרנסים לסרטים הקודמים ולקומיקס, או לניסיונות המוצלחים להגיד משהו על יחסי המלחמה בין באטמן לאויביו, 'סרט לגו באטמן' הוא ללא ספק סרט הבאטמן הטוב ביותר שיצא לקולנוע מאז 'האביר האפל' (כן כן, שמעתם נכון).

גם המדבבים מוצלחים. וויל ארנט משעשע מאוד כבאטמן ומצליח להפוך אותו לדמות בעלת אישיות, זאק גאליפנאקיס נהדר בתפקיד הג'וקר, מייקל סרה חמוד כרובין, וגם יתר המדבבים עושים את תפקידם נאמנה וניכר שהם באמת באו לעבוד.

'סרט לגו באטמן' הוא אחד הסרטים הכי כיפיים שראיתי לאחרונה. מצחיק, מלהיב, מרגש, מהנה בטירוף ומלא באהבה ובכבוד למורשת המכובדת של איש העטלף. בלי ספק הדבר הכי מהנה שתוכלו לראות בחופשת פסח עם הילדים/האחים הקטנים, אבל אפשר גם בלעדיהם.

Article author

סרט לגו באטמן

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים