תרבות ופנאי

סופי טרנר – לא חוששת מסיום סדרת משחקי הכס

סופי טרנר, השחקנית הראשית של סדרת משחקי הכס עומדת לסיים את תפקידה שם עם סיום העונה אחרונה של הסדרה, מה צופה העתיד שלה עם סיום התקופה הזו?

צילום: Gage Skidmore

סופי טרנר היא שחקנית ידועה מאנגליה, המוכרת לנו בעיקר בגלל תפקידה המרשים בסדרת משחקי הכס, בה היא מגלמת את סאנסה סטארק. סופי נולדה בנורת'המפטון שבאנגליה, ב-21 בפברואר 1996, לאחר כשנתיים עברה עם משפחתה לווריקשייר, ובתיכון נרשמה למגמת דרמה ותיאטרון. בעידוד של המורה שלה לדרמה היא ניגשה לאודישן לתפקיד של סאנסה סטארק בסדרת הטלוויזיה הידועה.

תפקידה הראשון של סופי טרנר מול המצלמות הוא דמותה של סאנסה סטארק, היא מגלמת את התפקיד משנת 2011, כאשר הייתה בת 13 בלבד. למעשה, סופי צומחת מול עיננו ואנו עדים לשינויים החלים בחייה דרך 7 העונות של סדרת משחקי הכס, הסדרה הפופולרית העומדת להתחיל בקרוב את עונתה השמינית והאחרונה. עם השנים סופי הפכה גם לפאשניסטית מובילה, היא צועדת בגאון על שטיחים אדומים בתצוגות אופנה ובאירועים נחשבים נוספים, לא פעם היא בוחרת בלוק הגורם לסערה, בדיוק כמו תפקידה בסדרה המצליחה.

חינוך מיני על הסט של סדרת משחקי הכס

סדרת הטלוויזיה משחקי הכס מבית HBO נחשבת לאחת הסדרות המצליחות והפופולריות ביותר בכל העולם, עם השנים יוצרי הסדרה זכו למחמאות רבות אך גם ללא מעט ביקורות בגלל סצנות האלימות, הסקס והתקיפות המיניות. בעונה ה-5 סופיה עמדה במרכז של אחת הסצנות האלימות והסוערות ביותר במשחקי הכס, כאשר היא נאנסה בברוטליות על ידי רמזי בולטון, דמות אותה מגלם השחקן איוון ראהון.

סופי הסבירה בעבר כי היא שמחה שסצנת האונס הקשה לעיכול בה היא השתתפה בסדרת משחקי הכס הובילה לדיון חשוב וסוער ברשת ובתקשורת. לטענתה הצילום עצמו היה מוקפד וזהיר, לכן למרות גילה הצעיר הסצנה לא השפיעה עליה עמוקות, יחד עם זאת בעקבות הסערה שנוצרה, היא הפכה לאקטיביסטית מובילה נגד מקרי אונס ותקיפות מיניות, והיא מרבה לשוחח על הנושא בראיונות השונים.

כמו כן, באחד הראיונות לכלי התקשורת, סופי טענה כי קיבלה את החינוך המיני שלה בסט של משחקי הכס, התבטאות זו גרמה לסערה רבה בכל העולם. סופי מציינת לא פעם בראיונות לכלי התקשורת כי למדה על יחסי מין כאשר קראה את התסריטים השונים. עם זאת, סצנת האונס היא זו שגרמה לסערה ולדיון ציבורי רחב שהגיע גם לסנאט האמריקאי.

קריירה משגשגת

למרות גילה הצעיר, סופי טרנר זוכה לקריירה משגשגת בעולם הבידור והקולנוע. סופי שנולדה כבלונדינית טבעית, נאלצה לצבוע את השיער לגוון אדמוני כדי לגלם את תפקידה במשחקי הכס. כאמור, היא החלה לשחק את דמותה של סאנסה סטארק בגיל 13, התפקיד תרם להצלחותיה הרבות לאחר מכן, וכיום היא נהנית מקריירה משגשגת ומשלל תפקידים ראשיים בסרטים פופולריים, ביניהם:

  • תפקיד ראשי בסרט עיני פנדה, משנת 2013, הסרט מבוסס על נובלה של קת'רין מקפייל.
  • דמותה של ונסה רדגרייב בדרמה הטלוויזיונית האגדה ה-13 ששודרה ב-BBC.
  • השתתפות בסרט הפעולה משימת סוף בכיכובם של סמואל ל. ג'קסון וג'סיקה אלבה, בשנת 2015.
  • דמותה של ג'ין גריי בסרט אקס מן: אקופליקסה, בשנת 2016.
  • תפקיד ראשי בסרט המד"ב Time Freak.

צילום: Gage Skidmore

סופי טרנר, הצעירה מבין 3 אחים, גדלה על הסט של משחקי הכס. כבר בגיל 3 אמה לקחה אותה לחוג תיאטרון, אך את התפקיד הראשון קיבלה בגיל 13, ללא כל ניסיון קודם במשחק מול המצלמות. במהלך 4 העונות הראשונות של משחקי הכס, סופי שהתה רוב הזמן בקרואטיה בה צולמו הפרקים השונים, כאשר אמה התפטרה מעבודתה כדי לשהות במחיצתה בכפוף למדיניות ולתקנות המחייבות נוכחות של הורה מלווה על הסט. סופי שנאלצה לעזוב את התיכון למדה באמצעות מורה פרטי על הסט.

כיום, סופי גרה בלונדון בדירה משלה, היא מטפחת זוגיות יציבה עם הזמר ג'ו ג'ונאס, משמשת כפרזנטורית של המותג וולה, ומככבת בסרטי אקס מן. סופי אומרת כי היא עצובה מכך שנותרו רק עוד מספר פרקים בסדרה שהובילה לקריירה שלה, אך היא אינה חוששת מהעתיד ולדבריה פסגת הקריירה שלה עדיין לפניה.


סופי טרנר – לא חוששת מסיום סדרת משחקי הכס

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים