חדשות בעולם

סוכנות להוצאת ויזה לארה"ב

זהו, אתם עומדים לעשות זאת. לאחר שחסכתם כסף במשך שנים, אתם יכולים לאפשר לעצמכם לטייל בארצות הברית. יש רק עניין קטן שנותר לכם לסדר והוא הוצאת ויזה לארה"ב. למעשה, עבור אנשים לא מעטים מדובר בעניין גדול למדיי, מכיוון שכדי להשיג את הויזה יש צורך למלא טפסים לויזה לארה"ב ולקבוע ריאיון בשגרירות.

זהו, אתם עומדים לעשות זאת. לאחר שחסכתם כסף במשך שנים, אתם יכולים לאפשר לעצמכם לטייל בארצות הברית. יש רק עניין קטן שנותר לכם לסדר והוא הוצאת ויזה לארה"ב. למעשה, עבור אנשים לא מעטים מדובר בעניין גדול למדיי, מכיוון שכדי להשיג את הויזה יש צורך למלא טפסים לויזה לארה"ב ולקבוע ריאיון בשגרירות. ואם לא די בכך, הרי כל הפרוצדורה הזו צריכה להתבצע בשפה האנגלית, עובדה שעלולה להרתיע אנשים לא מעטים.

יש סוכנות שעוזרת לכם

גם אם עברו שנים מתקופת התיכון והאנגלית שלכם חלודה מעט, זו לא סיבה לוותר על טיול בברוקלין, לאס וגאס או פלורידה. הסוכנות VISA-USA להוצאת ויזה לארצות הברית מסייעת לכם להתגבר על כל התהליכים, החיים הופכים לפשוטים יותר. אלה כמה מבין השירותים השונים שמעניקה לכם סוכנות טובה:

  • עזרה במילוי הטפסים – השלב הראשוני בדרך לויזה הוא מילוי טפסים. אנשי הצוות בסוכנות יכולים להתאים עבורכם את הויזה הנכונה – ויזה למטרות תיירות ועסקים, לימודים או ויזה למטרות מסחר. נציג החברה יסביר לכם כל סעיף וסעיף וינחה אתכם במהלך המילוי שלו.
  • תשלום האגרה – אנשי הצוות יזכירו לכם לשלם את האגרה על מנת שתוכלו להתקדם לשלב הריאיון בשגרירות ארצות הברית.
  • הכנה לריאיון – אם יש שלב שמרתיע אנשים רבים הוא הריאיון בשגרירות. מטבע הדברים, איננו אוהבים ראיונות מפני שהם מזכירים לנו מבחנים או ראיונות עבודה. נציג סוכנות להוצאת ויזה לארה"ב דואג להרגיע את האדם ומכין אותו היטב לקראת הריאיון: הוא מסביר לו אילו טפסים עליו להביא, מה כדאי ללבוש והעיקר – לשמור על רוגע ונינוחות. אחרי הכול, מדובר בראיון שנמשך כ- 2 דקות בלבד, והוא נועד לוודא שאינכם מתכוונים להשתכן במדינה או להוות עבורה איום ממשי.

ואם אני מעוניין לבצע חידוש ויזה?

ישנם אנשים שהוציאו ויזה לארה"ב בעבר, אך התוקף שלה פג וכעת הם צריכים לבצע חידוש ויזה לארה"ב. במקרה זה, מדובר בהליך הזהה לזה של הוצאת ויזה. האמת, בעבר הנפיקה ארצות הברית ויזה "לכל החיים" אשר פטרה את המחזיקים בה מלהגיע לריאיון בשגרירות. היום לעומת זאת, כל אחד חייב להגיע לריאיון, אלא אם כן מדובר בקטינים מתחת לגיל 14 או באזרחים ותיקים מעל גיל 80.


סוכנות להוצאת ויזה לארה"ב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים