חדשות בעולם

סויר המסכן לא הוזמן למסיבת יום הולדת, אמו החליטה לא לשתוק

אמא כותבת מכתב מרגש אחרי שבנה לא הוזמן למסיבת יום הולדת.

צילום: facebook/Jennifer Engele

אין דבר יותר כואב מלהרגיש דחוי, במיוחד בתור ילד. ג'ניפר קיס-אנגל גילתה שאם בכיתה של הבן שלה הזמינה את כל הילדים האחרים למסיבת יום הולדת חוץ מאת בנה סויר.

קיס-אנגל לא מצפה שכל הורה יזמין כל ילד, אבל זה מכאיב יותר כשהילד שלך הוא היחיד שלא הוזמן. אז קיס-אנגל פנתה לפייסבוק, ופרסמה מכתב לאמא מהכיתה בו היא מסבירה איך החלטות של הורים יכולות לגרום כל כך הרבה כאב.

"הסיבה היחידה שהחלטת שזה בסדר לא להזמין את הבן שלי למסיבת היום הולדת של הבן שלך היא שיש לו תסמונת דאון". קיס-אנגל כתבה בפוסט. "אני מצטערת שאינך מכירה מספיק, אולי מפחדת או לא בטוחה בדיוק מה זה אומר שיש לך תסמונת דאון. אני יודעת שאם היית יודעת יותר על תסמונת דאון, לא היית מקבלת את ההחלטה הזאת".

"אני לא כועסת עליך, להפך, אני חושבת שזאת הזדמנות בשבילך להכיר טוב יותר את הבן שלי. את מבינה, זה שיש לך תסמונת דאון לא אומר שאתה לא רוצה שיהיו לך חברים. זה לא אומר שאין לך רגשות".

קיס-אנגל המשיכה ושיתפה שבנה כמעט ולא הוזמן השנה למסיבות יום הולדת של הכיתה ושכמותו יש ילדים רבים ברחבי העולם עם תסמונת דאון שגם ממש רוצים שיזמינו אותם לימי הולדת.

לפני שהיא פרסמה את המכתב בפייסבוק אמנם, קיס-אנגל שלחה אותו לאם ישירות. בתגובה, האם לא רק הזמינה את סוייר, אלא שלחה לו הזמנת יום הולדת מיוחדת.

קראו את הפוסט המרגש במלואו:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154053473570845&set=a.10150143414065845.331561.734550844&type=3&theater


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים