שווה בדיקה

משרדים להשכרה במתחם עבודה משותף

מתחמי עבודה משותפים

לאט ובלי שנשים לב התגנב לו אחד הטרנדים הפופולריים והנכונים בישראל, שמשנה מקצה לקצה את מה שחשבנו עליו כמקום עבודה. משרדים להשכרה במתחם עבודה משותף הפכו לשם דבר הן בעולם ההייטק והן מחוצה לו, ומאפשרים לשדרג את מתחם העבודה בכמה דרגות וליצור סביבת עבודה מהנה ופרודקטיבית.

משרדים להשכרה במתחם עבודה משותף הם אידיאליים עבור עסקים קטנים, שכן הם מציעים לכם אינספור יתרונות – מחלל מעוצב ואטרקטיבי ועד אפשרויות נטוורקינג לפיתוח העסק, יתרונות מופלאים שלא תקבלו בהשכרה של משרד פרטי "קלאסי".

מתחמי עבודה משותפים

אם עוד לא השתכנעתם, 7 היתרונות הבאים יעשו את העבודה:

7 יתרונות של משרדים להשכרה במתחם עבודה משותף

  1. נטוורקינג – אחד היתרונות המרכזיים של משרדים במתחם עבודה משותף הוא האפשרות לנטוורקינג בין המשרדים השונים בחלל. כך ניתן ליצור שיתופי פעולה פוריים, לזהות הזדמנויות לעסקים חדשים וליצור רשת של קשרים וקידום לעסק. זאת בניגוד למשרד פרטי, בו העובדים "מנותקים" במשרד, ואתם עשויים להחמיץ הזדמנויות משמעותיות לצמיחה.
  2. סביבת עבודה – אווירה היא חלק מרכזי בפרודקטיביות של העובד, ובחלל עבודה משותף לא תצטרכו לדאוג לאווירה – כי האווירה כבר שם! חללי עבודה משותפים מאופיינים בעיצוב צבעוני, אווירה פרודוקטיבית, סביבת עבודה צעירה וקהילתית ומקום שפשוט כיף להגיע אליו בכל בוקר.
  3. התחייבות – כשאתם משכירים משרד פרטי, לרוב תצטרכו לחתום על חוזה לטווח ארוך. זאת בניגוד לשכירת משרד בחלל משותף, שבדרך כלל לא ידרוש מכם התחייבות לתקופה ארוכה או התחייבות בכלל. באופן דומה, ככל שהעסק יגדל או יקטן, כך תוכלו להתגמש ולהשכיר משרד גדול או להצטמצם למשרד קטן, הכל בהתאם לצרכים המשתנים של העסק.
  4. מיקום – לרוב, חללי משרדים משותפים ממוקמים באזורים מרכזיים ונוחים לגישה הן בתחבורה ציבורית והן ברכב. זהו יתרון משמעותי, שכן השכרת משרד פרטי במיקום מרכזי שכזה עשוי לעלות הון תועפות, בעוד שהשכרה בחלל משותף מורידה את המחיר משמעותית, אך עדיין מאפשרת לקבל את היתרונות של מיקום מרכזי ונוח.
  5. תשתיות משרדיות – חללי עבודה משותפים מגיעים "בילד-אין" עם מדפסות, טלפונים, עמדות פקס, שולחנות וכיסאות, עמדות קפה ובקיצור – כל מה שאתם זקוקים לו במשרד, מה שיחסוך לכם כסף נוסף ויסיר מכם את הצורך לדאוג לכל מיני לוגיסטיקות מציקות.
  6. חדרי ישיבותבמשרדים להשכרה במתחם עבודה משותף תמצאו חדרי ישיבות אותם ניתן לשכור לפי שעה. כך שאין צורך לדאוג לחדר ישיבות במשרדכם הפרטי, וכך תוכלו לחסוך סכום כסף נוסף. חדרי הישיבות שיעמדו לרשותכם יהיו לרוב מרווחים, מעוצבים ומפנקים, עם כל התשתיות הדרושות, ויגבירו את המוניטין שלכם בעיני הלקוחות (תחשבו על זה – במקום להגיע למשרד באזור מיושן, הם יגיעו לחדר מפנק ומעוצב במרכז העיר).
  7. אירועים – לרוב, מתחמי עבודה משותפים דואגים לקהילתיות באמצעים שונים כמו הרצאות מרתקות בנושאים רלוונטיים, ימי עיון, אירועי ספורט, הרמות כוסית בימי חג ואפילו סתם הפוגות ביום כמו דוכנים של שייקים וגלידה. האירועים האלו מוסיפים עוד נדבך וערך מוסף לעובדים, ומגבירים גם הם את הפרודוקטיביות והמורל הצוותי.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים