תרבות ופנאי

משיט ועד רוגבי: 5 אטרקציות שוברות שגרה בפארק הירקון

הפארק הידוע בארץ, זה שהולכים אליו בשביל לראות הופעות מחו"ל, הוא גם מקום מגניב לפעילויות לא שגרתיות. בואו להכיר כמה מהן.

צילום: RonAlmog

אם אתם גרים במרכז ומחפשים אטרקציות או פעילויות לסופ"ש, אתם לא צריכים בהכרח להרחיק עד הדרום או הצפון. לא שנסיעות לצפון או לדרום לא מומלצות, אבל יש כמה דברים שלא ידעתם על פארק הירקון, שאולי ימצאו חן בעיניכם. חוץ מהופעות של מדונה, כוורת וג'סטין טימברלייק, פארק הירקון (או בשמם השני גני יהושע) מאפשרים משנות ה-50 ליהנות מנופים חו"ליים בצפון תל אביב וגבול רמת גן.

הפארק משתרע על פני כ-3,500 דונם, והיה במקור רעיון של ראש העיר הראשון של תל אביב, מאיר דיזינגוף בשנת 1929, אך יצא אל הפועל רק כמה עשורים לאחר מכן. הפארק הורחב משמעותית בשנות ה-70, ובשנת 1977 הוקם בפארק אגם מלאכותי. שנה לאחר מכן הוקמו גן הורדים והספורטק. לאורך השנים פארק הירקון היה מקום מפלט למשפחות במרכז, מקור לשלווה וסיפק אפשרויות טיול ירוקות גם למי שלא היה נייד בסופי שבוע.

צילום: Israel_photo_gallery

בשנים האחרונות משהו טוב עובר על פארק הירקון, והוא מציע הרבה יותר מאשר במות ענק לאמני מיינסטרים בינלאומיים, המקום מציע מגוון אטרקציות, שלא כולם מכירים, וכדאי להכיר. דרך אגב, זה לא רק למשפחות, וכל מי שמחפש פעילות יוצאת דופן לסוף שבוע יכול למצוא לעצמו מה לעשות בפארק.

1. כדור פורח
שמעתם נכון. אתם יכולים לרחף בכדור פורח בשמי תל אביב מעל פארק הירקון הפסטורלי.

צילום: Visual hunt

2. הצפארי
מוזמנים גם ללכת לפארק הציפורים הגדול ביותר במזרח התיכון. לטייל באגם ברבורים, להביט בחי שמקיף אתכם מסביב, ובניגוד לגן חיות, לא מאחורי כלוב.

3. שיט באגם
אם אתם פחות מעוניינים בשיט בירקון, אתם יכולים לשוט באגם שבפארק הירקון. תוכלו לבחור לשוט בספינה, או להשכיר סירת משוטים או פדלים ופשוט לדווש.

4. רוגבי
חפשו את קבוצות הרוגבי הישראליות (גברים ונשים) שמגיעות להתאמן בפארק. לא בכל יום רואים את הספורט הזה בישראל, ובהחלט חבל. אם זה מעניין אתכם, אתם יכולים גם לבקש להצטרף.

5. קיר טיפוס
תמיד רציתם לעשות את זה אבל לא ידעתם איפה? העולימפוס, קיר הטיפוס הייחודי שבפארק הירקון, מדמה טיפוס על קיר סלע טבעי. יש כמה רמות, למתחילים ולמתקדמים. מומלץ בחום!

צילום: cegoh

שיהיה חג שמח, צאו לדרך ותיהנו!

Article author

משיט ועד רוגבי: 5 אטרקציות שוברות שגרה בפארק הירקון

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים