תרבות ופנאי

מקרי המוות המוזרים ביותר של מפורסמים במאה ה-20

לרוב כשמדובר במוות מוזר של מפורסמים, אנחנו תמיד נזכרים בנטלי ווד, ג'יימס דין, בריטני מרפי והית' לדג'ר. ומה אם נספר לכם שיש עוד לא מעט מפורסמים ברשימה..

צילום: Visualhunt

אנשים תמיד היו ויהיו סקרנים לגבי מקרי מוות של אנשים מפורסמים. זה לא מפתיע כי לפעמים לסיפורים האלה מתלווה מיתוס מטורף או רכילות עסיסית. לפעמים השמועות רומזות דווקא על מוות שהוסתר, כמו במקרה של ביטלס, כאשר נטען כי פול מקרטני מת ובמקומו מופיע כפיל. החלטנו לספר לכם על מקרי מוות מוזרים של מפורסמים שפחות ידועים לציבור הרחב.

ג'יין מנספילד

שחקנית אמריקאית, בלונדינית נוצצת שעבדה גם בברודווי וגם בהוליווד והייתה אחד מסמלי המין של שנות החמישים. יום אחד, כשהייתה בדרך לניו אורלינס יחד עם בעלה וילדיה, המשפחה נאלצה לנהוג בלילה כדי שג'יין תספיק להגיע בבוקר לראיון טלויזיוני, הרכב התרסק לתוך משאית שהאטה במפתיע, בגלל להקת יתושים גדולה. מעוצמת הפגיעה הרכב של מנספילד ומשפחתה נכנס אל מתחת למשאית. המבוגרים במושב הקדמי נהרגו במקום ואילו הילדים שרדו ויצאו רק עם פצעים קלים.

צילום: Raoul Luoar

טנסי וויליאמס

כותב המחזה "חשמלית ושמה תשוקה" נולד בשנת 1911. הייתה לו קריירת כתיבה מפוארת והוא זכה בהמון פרסים על יצירותיו. כמו הרבה יוצרים מוכשרים, וויליאמס סבל מאלכוהוליזם ודיכאון לאורך כל חייו, ובסופו של דבר נפטר בשנת 1983 בעקבות תאונה מוזרה. הוא נחנק ממכסה בקבוק של טיפות עיניים. הוא הסיר את המכסה בשיניו וטעות בלע אותו, כשהרים את הראש אחורה כדי לטפטף את הטיפות לעיניים. לאחר מותו נמצאו בביתו סוגים שונים של סמים ונטען שהם אלה שגרמו למותו.

צילום: Wikimedia

ג'ף באקלי

היה זמר ויוצר מפורסם מאד בשנות ה-90, עד שבמאי 1997 הלהקה שלו טסה לממפיס כדי להקליט חומרים לדיסק חדש. באותו לילה החליט באקלי ללכת לשחות בנהר המקומי. הוא היה בלבוש מלא, כולל נעליים. במהלך השחיה הוא שר שיר של לד זפלין. באקלי עשה את זה כמה פעמים בעבר, כך שחברי הלהקה לא הופתעו. פתאום השיר הפסיק ובאקלי נעלם. חיפושים אחריו לא עזרו ורק אחרי כמה ימים אותרה גופתו ונמשתה מהמים.

צילום: bMethe

אייסידורה דאנקן

רקדנית בלט מפורסמת של תחילת המאה הקודמת נכנסה למכונית פתוחה עם חברה, מכונאי צרפתי-איטלקי בשם בנואה פלצ'טו. ברגע שפלצ'טו התניע מהמקום, הצעיף הארוך שהיה על צווארה של דאנקן, נתפס בגלגל המכונית, המכונית האיצה והצעיף חנק את האישה. כל זה קרה בניס, צרפת.

צילום: Jeremy Sutcliffe

מארק בולאן

בולן היה הסולן של להקה מפורסמת "טי-רקס". הוא נהרג בהתרסקות מכונית ושום דבר לא היה נשמע כאן מוזר אם לא הייתה לו פוביה ממכוניות והוא מאד חשש למות בגיל צעיר. עוד יותר מוזרה העובדה שחבר להקה נוסף, סטיב קארי גם נהרג בתאונת דרכים, רק ארבע שנים מאוחר יותר.

צילום: Wikimedia

 

Article author

מקרי המוות המוזרים ביותר של מפורסמים במאה ה-20

2 Comments

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים