שווה בדיקה

מהו קידום אורגני ולמי הוא מתאים?

בעלי עסקים מכל תחום, הכתבה הזו עבורכם.

אתרי אינטרנט הם דבר מדהים. גולשים רבים נכנסים אל אתרים שונים מדי יום ביומו ומתרשמים מעיצובם, התכנים המופצים בהם והשירותים שהם מציעים. מרבית האתרים המושקעים הם אתרי קידום אורגני ולא בכדי. כדי שאתר כזה יעלה לתוצאות הראשונות של גוגל, המקדם שלו צריך "להשגיח" עליו בכל עת.

מהו קידום אורגני?

קידום האתרים בגוגל מתחלק לשני סוגים: קידום ממומן ואורגני. הקידום הממומן מתבטא בדרך כלל באתרים הממומנים שבהם אנו נתקלים בגוגל בתוצאות הראשונות של החיפוש. מדובר בדרך כלל באתרים מושקעים הרבה פחות, שכן הם מסתמכים על הקליקים הממומנים.

כלומר, בעלי האתרים משלמים לגוגל פר קליק, וזו מפרסמת אותם בעמודים הראשונים. קידום זה יעיל לטווח הקצר, אך לטווח הארוך מומלץ לקדם את האתר בקידום האורגני.

קידום אתרים אורגני כשמו כן הוא, הוא קידום טבעי המתמזג עם גוגל. מדובר בתהליך ארוך ואיטי אשר מביא לתוצאות כעבור חודש ואף יותר. עם זאת, מדובר בקידום משתלם בסופו של דבר, שכן בעל העסק מקבל אתר מושקע אשר יוצר לו תדמית טובה, ובבוא העת הוא אף יכול למכור את האתר ולהרוויח עליו כסף. יש המון חברות לקידום אתרים, אז צריך לדעת טוב טוב במה לבחור כדי לא ליפול.

להגיע לתוצאות הראשונות באמצעות הקידום האורגני

כדי להביא את האתר לתוצאות במהירות האפשרית, יש צורך להביא בחשבון כמה פרמטרים משמעותיים:

קישורים – שימוש נכון בקישורים חיצוניים ופנימיים כאחד יכול להביא לתוצאות טובות. כאשר גוגל מבחינה באתר שמושתלים בו קישורים טובים, מקבלת את הרושם שמדובר באתר חשוב ומדרגת אותו למקומות הראשונים. כבר בתחילת דרכו של האתר מומלץ לנסות ולהשיג קישורים איכותיים מאתרי חדשות או מאתרים ממשלתיים.

ביצוע אופטימיזציה לעמודים – כלומר, להתאים את העמודים למנוע החיפוש של גוגל, כך שהזחלנים (שסורקים את האתרים בכל יום) יוכלו להבחין באתר האיכותי. היום קיימים כלים איכותיים המסייעים בביצוע אופטימיזציה לעמודים. לדוגמה, התוסף יוסט של מערכת לניהול התוכן וורדפרס.

התוכן הוא מלך – ואת זה כבר כתב ביל גייטס בשנות התשעים של המאה הקודמת. חשוב להעלות תכנים איכותיים לאתר, כאלה שכתובים בשפה ברורה וקולחת, וחשוב יותר – כאלה אשר מעניקים ערך מוסף לגולש. כמו כן, חשוב לשלב את מילות החיפוש הנכונות בתוך התוכן. שילוב של תוכן איכותי ומילות מפתח מנצחות יכול להוביל להצלחה המובטחת ולתוצאות הראשונות באתר.

אתר מהיר – אחת הדרכים לשפר את חוויית המשתמש היא לשפר את חוויית הגלישה שלו באתר. שימו לב כי אתר שלוקח לו כ-2 או 3 שניות להיטען עלול לאבד גולשים חסרי סבלנות אשר ימהרו לנטוש את האתר שלכם לטובת אתרים אחרים. משום כך, עליכם לדאוג לאחסן את האתר בחברה איכותית המציעה שרתים טובים, מתקדמים וכמובן מאובטחים, שכן אינכם רוצים לקום ביום בהיר אחד בבוקר ולגלות שהאתר שלכם נפרץ.

אתר פעיל חברתית – דרך טובה לקדם את האתר שלכם היא לקשר אותו לרשתות חברתיות. צרו פרופיל בגוגל פלוס, צרו עמוד פייסבוק פעיל והפיקו כמה סרטונים קליטים ומרתקים בערוץ היוטיוב שלכם. ככל שהאתר שלכם יהיה פעיל יותר מבחינה חברתית, כך הערך שלו יעלה בעיני הגולשים והעיקר – בעיניה של גוגל.

קידום אתרים אורגני – למי הוא מתאים?

קידום אתרים אורגני מתאים למעשה לכל סוגי העסקים, ובלבד שבעלי העסקים מבינים כי מדובר בתהליך אטי אשר דורש השגחה תמידית. כי גם אם האתר שלכם מגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, אין זה אומר שאפשר לנוח על זרי דפנה. יש לעקוב אחר המיקום של האתר בכל עת, מכיוון שהוא יכול לרדת. כמו כן, חשוב לפרסם באתר תכנים חדשים, להעלות סרטונים, לדאוג לעיצובו ולהראות למנוע החיפוש של גוגל שמדובר באתר פעיל.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים