מדע וטכנולוגיה

לפני עיוור לא תיתן מכשול – חברת pornhub לא מפסיקה להפתיע

אתר Pornhub מציג שירות למשתמשים עיוורים ולקויי ראייה: סרטוני פורנו בליווי קריינות

בשנים האחרונות נראה שאתר הפורנו Pornhub מנסה למתג את עצמו כחבר לגיטימי בתעשיית התוכן האינטרנטית באמצעות יוזמות שונות ומשונות. דוגמא אחרונה למאמץ המיתוגי מגיעה בדמות יוזמה ספק צינית, ספק כנה והיא להפוך את האתר לנגיש יותר עבור אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה.

כחלק מאותה יוזמה נוספה לאתר קטגורייה חדשה – סרטוני פורנו המכונה "described video", בקטגוריה זו ניתן לראות ולשמוע קריינים מספרים לפרטי פרטים על המתרחש בסרט, לדוגמא: "בחורה צעירה ולבנה מאופרת בכבדות ולבושה בחליפת עסקים אדומה, יושב לצידו של גבר לבן גבוה ושרירי לבוש חולצה לבנה ומכנסיים קצרים שחורים…"  את ההמשך אתם מוזמנים לדמיין לבד. כרגע כוללת הקטגוריה באתר כ-50 סרטונים בליווי קריינות.

סגן נשיא Pornhub קורי פרייס הצהיר כי הקטגוריה החדשה נועדה להפוך את עולם הפורנו לנגיש עבור אוכלוסייה גדולה שתענוג זה נמנע ממנה עד עכשיו: "זו הדרך שלנו להעניק בחזרה לקהילה, אנו מתרגשים לשמוע מה יחשבו על כך המשתמשים. עם יותר מ-60 מליון מבקרים באתר מדי יום אנחנו מרגישים כי יש חשיבות להתחיל ולהציג בפלטפורמה שלנו גם תוכן נגיש יותר, במיוחד לאור מספרם הגדול של לקויי הראייה בעולם." לדבריו של פרייס הוספת הקריינות לסרטונים היוותה אתגר לא פשוט: "השקענו מאמץ רב בהפיכת התסריטים לקרייניo וסקסיים, להוסיף לסרטון מספיק מידע אך במקביל גם להותיר מקום לסאונד המקורי של הסרטונים".

על אף שהסרטונים מיועדים לבעלי לקויות ראייה' פרייס סבור כי יתכן שהם יזכו לקהל אוהד גם מצד משתמשים בעלי ראייה תקינה – "האם יהיו משתמשים שיהנו מהסרטונים האלה יותר מהסרטונים שהם רגילים אליהם? אין לדעת, אבל זו בהחלט אפשרות."


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים