מדע וטכנולוגיה

כמה זמן באמת לוקח לקדם אתר ובמה זה תלוי?

בשנים האחרונות עקב ההתפתחות הבלתי פוסקת של גוגל, אשר הגיעה למצב בו מאות מיליוני גולשים משתמשים בדפדפן באופן יום יומי, קידום אתרים בגוגל הפך להיות דבר שהוא חובה לכל בעל עסק שרוצה להצליח ולגדול.

בואו נודה במציאות, קידום אתרים אינו דבר פשוט ויכול לקחת בין ארבעה חודשים לשנה, ובמקרים מסוימים אפילו יותר.

אז מה בעצם ישפיע על הזמן שייקח לקדם את האתר שלכם ?

וותק הדומיין

בשונה מתחום קידום אתרים ממומן, יש משמעות לוותק הדומיין, בעבר כל דומיין חדש שהיו משקיעים אליו מעט בקידום מיד היה מגיע לעמוד הראשון אבל גוגל בשנים האחרונות החליטה שמי שרוצה להיות בעמוד הראשון צריך להוכיח את עצמו ולעבוד קשה והרבה זמן לכן לדומיינים חדשים כיום הרבה יותר קשה להתקדם בתוצאות בהשוואה לדומיינים וותיקים.

זמן טעינת האתר

פרמטר שיכול מאד להשפיע בדירוג אתר הוא זמן העלייה ופתיחת העמודים שלו, גוגל מצפים למקסימום שלוש שניות עד שהאתר יעלה, אך בפועל לאתרים רבים כיום לוקח לעלות כעשר שניות ומעלה. בתהליך של קיצור הזמן של עליית האתר למקדם יש עבודה קשה והוא צריך לעבור על כל האתר ולבדוק שמבנה האתר נכון, להוריד משקל כמו תמונות לא נחוצות ששוקלות המון ומכבידות על האתר, להקפיד שזיכרון המטמון לא יהיה גבוה מידי, שהשרת יעמוד בפרמטרים ועוד.

תוכן איכותי ועשיר

פרמטר חשוב לחברות קידום אתרים seo בתחום קידום אתרים בגוגל הוא התוכן, גוגל מצפה מאתנו להחזיק באתר שלנו אך ורק תוכן ותמליל איכותיים בכדי שהגולש אשר יקרא את התוכן שנמצא באתר שלנו, יקבל תשובות על כל שאלותיו. התוכן חייב להיות מעניין ורלוונטי כך שכאשר גולש יכנס לאתר שלנו ויתחיל לקרוא הוא ימשיך ולא יעבור לאתר אחר, גוגל נוטה להסתכל על כמה זמן גולשים נמצאים באתר שלכם באופן פעיל.

קידום אתרים אינו תהליך פשוט והוא יכול לערוך זמן רב, אך מי שיחכה בסבלנות ויעשה את הדברים הנזכרים מעל יזכה לקצור את הפירות, וככל הנראה המיקום והדירוג שלו בעייני גוגל יעלו משמעותית.


כמה זמן באמת לוקח לקדם אתר ובמה זה תלוי?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים