חדשות בעולם

כל השלבים לחידוש ויזה לארה"ב

חידוש ויזה לארה"ב

עד לפני מספר חודשים, תהליך חידוש ויזה לארה"ב היה זהה להוצאה של ויזה בפעם הראשונה, למעט היתרון היחסי שהתבטא בסיכויים טובים יותר לקבל ויזה לאחר שכבר קבלתם בעבר.

במהלך חודש מרץ 2018, הודיעה שגרירות ארצות הברית שמי שעומד בתנאים מסוימים, יכול לחדש את הוויזה שלו ללא הצורך להגיע לראיון בשגרירות. כמובן שזהו צעד מבורך שחוסך ללא מעט ישראלים זמן והתרוצצות בין מנגנוני הביורוקרטיה.

מה הם אם כך השלבים לחידוש ויזה לארה"ב עם ובלי ראיון בשגרירות?

לוודא שהדרכון בתוקף

אי אפשר לחדש ויזה אם הדרכון שלכם לא בתוקף באותה נקודת זמן. עליכם לוודא שהוא בתוקף, ואם לא, אז לדאוג לחדש אותו – ורק אז לפנות לחידוש הוויזה, אחרת תענו בסירוב.

תשלום אגרה ומילוי טופס DS 160

יש למלא את הטופס DS-160 באנגלית או בעברית. הטופס כולל 80 שאלות ויש לענות על כולן. ניתן למלא אותו גם באופן מקוון – ולמעשה אף מומלץ לבחור בדרך הזאת. שליחה מקוונת היא קלה יותר וחוסכת בבעיות פוטנציאליות. לאחר מילוי הטופס, יש לשלם באתר את אגרת החידוש על סך 160$. אין אפשרות לקבל את דמי האגרה בחזרה, גם במידה ונתקלתם בסירוב לחידוש הוויזה. בכל מקרה חשוב מאוד לשים לב למילוי הפרטים באופן הנכון והמדויק ביותר, אחרת אתם מסתכנים בסירוב ובזבוז של כספי האגרה. הטופס הוא פרטני ויש למלא אותו בעבור כל אדם שעבורו תבקשו לחדש את הוויזה.

הראיון בשגרירות

לאחר מילוי הטופס ותשלום האגרה, קובעים מועד לראיון בשגרירות ארצות הברית. יש להקדים להגיע ולא לקחת סיכונים מיותרים. לראיון יש להביא אתכם מספר מסמכים: הדרכון הנוכחי עם הוויזה הקיימת, קבלה על תשלום האגרה, אישור הזמנה לראיון, אישור מילוי טופס DS-160 וכן גם תמונה צבעונית 5*5. מעבר לכך, חשוב מאוד להביא אתכם מסמכים רלוונטיים שמאשרים את העבודה שלכם במקום העבודה הנוכחי, לרבות מכתב מהמעסיק. יש להוכיח ככל האפשר שבכוונתכם לחזור לארץ ולעמוד בתנאי הוויזה. כדאי להביא אתכם גם תדפיס בנקאי שכולל את מספר החודשים האחרונים.

חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון

  • קיימים מספר תנאים, שמי שעומדים בהם, יכולים להגיש בקשה לחידוש הוויזה שלהם ללא צורך בהגעה לראיון בשגרירות. זה אפשרי במידה ו-
  • הוויזה הנוכחית או האחרונה לא הונפקה לפני שנת 2008
  • בעת שהיא הונפקה היה המועמד בן 14 ומעלה
  • המועמד מחזיק כעת בוויזה בתוקף או שפג התוקף שלה ב-12 החודשים האחרונים
  • אין הערות מיוחדות בוויזה הנוכחית שמונעות ממנו חידוש ללא ראיון

מעבר לכך, יש להוציא את הוויזה דרך אותה שגרירות שבה היא הונפקה בפעם האחרונה. שאר השלבים שבתהליך חידוש ויזה לארה"ב הינם זהים. אי-הצורך בהגעה לראיון הוא ההבדל היחיד שמפריד בין שני המצבים. בכל מקרה מומלץ לחדש את הוויזה לפני שרוכשים את כרטיסי הטיסה ולא לרתום את העגלה לפני הסוסים.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים