תרבות ופנאי

כל הדרכים לקשור צעיף שלא הכרתם

אז מה אנחנו באמת יודעים על האביזר שיש לכולנו ובאיזה דרכים מגניבות אפשר להשתמש בו.

בעיצומו של החורף, אחד מפריטי הלבוש הפופולאריים אצל גברים ונשים מזה עשרות שנים, הוא הצעיף, שמונע דלקות גרון, מחמם את מיתרי הקול מבחוץ וגם נראה ממש יפה עם הבגדים שלנו. הסוד באופנה הוא אקססוריז, יודעים? אבל למקרה שתהיתם, יש עוד דרכים לכרוך (או לקשור) צעיף שכנראה לא הכרתם.

אז הצעיף הוא בן דודו של השל ואפילו של הכאפייה, שקיימת משחר הימים. בתנ"ך אפילו מופיע הרדיד, וברור שמרגע שהיו בדים מיותרים בני אדם השתמשו בהם ביעילות ובחסכנות כדי לעטוף את עצמם נגד פגעי מזג האוויר, ומדי פעם נעשה בהם שימוש במסגרת דתית כדי לשמור על צניעות בנישואין, או כטלית ביהדות וכו׳. אך הצעיף שרלוונטי לכתבה שלנו, הייחוד שלו הוא שהוא מופיע ספציפית בימות החורף.

צילום: nastya_gepp

לאורך השנים, הצעיף הפך לפריט חובה בארונות ההמונים, ואפילו אצל תנועות הנוער, אבל יותר מהכל הוא הפך לפריט אופנה, שלא רק נועד להתגונן מרוחות קרות, אלא גם להשתלב בצורה נעימה לעין ותוך השלמת הלוק. הוא יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו צמר, כותנה, משי או סתם בד סינתטי אחר, תלוי עד כמה קר במקום שאתם נמצאים בו. הדרך בה אתם כורכים את הצעיף סביב הצוואר תשפיע על מידת האוויר הקר שיחדור דרכו ויקפיא אתכם בהליכה ברחוב.

אז הנה כמה דרכים קלאסיות, וכמה דרכים מקוריות לקשירת צעיף מאת הבלוגרית המוכרת וונדי, ביניהן אפשר למצוא את אוזן הארנב, הלופ האירופאי, המפל, ועוד.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים