שווה בדיקה

כיצד בוחרים מדביר טרמיטים?

כיצד בוחרים מדביר טרמיטים מקצועי? הדברת טרמיטים יכולה להיות עבודה קשה שכן קשה מאוד לאתר את הקן שלהם ולעתים יש יותר מקן אחד.

ישנן שיטות שונות להדברת טרמיטים הנחשבים למזיקים לא קטנים עבור האדם, על אף שאינם מעבירים אליו מחלות אלא על ידי כך שפוגעים לו ברכוש. גם עבור מדביר מקצועי הדברת טרמיטים יכולה להיות עבודה קשה שכן קשה מאוד לאתר את הקן שלהם ולעתים יש יותר מקן אחד, כאשר בכל כן יכולים להיות מאות אלפי פריטים. על מנת להדביר כראוי את הטרמיטים יש הצורך בהכרת תבנית החיים שלהם, בעין מקצועית שתזהה את מסלולי התנועה שלהם בבית ובגינה וכזה העומד במספר קריטריונים נוספים.

לפני הזמנת המדביר לביתכם כדאי לוודא מספר דברים:

  • רישיונות מדביר – על מנת להיות מדביר חוקי ורשמי במדינת ישראל יש צורך להוציא רישיון מדביר באישור משרד הבריאות והמשרד להגנה ואיכות הסביבה. מדביר שאינו מחזיק ברישיון מתאים, אל לכם להזמין אותו כיוון שהוא סתם מנסה לעשות קופה על גבכם ואינו באמת איש מקצוע מהימן בתחום ההדברות.
  • סוג החומרים – האם החברה מבצעת שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה? חומרים המסוכנים לבני אדם ובעלי חיים שעשויים להימצא בקרבת מקום? האם החומרים הללו עברו אישור של המשרד לאיכות הסביבה?
  • תו תקן – וודאו כי המוצרים השונים בהם עושה שימוש המדביר הנם בעלי תו תקן ישראלי.
  • אודות שירותי החברה והתמחותה – קראו מעט אודות החברה באינטרנט ובדקו אלו שירותי הדברה היא מספקת. שווה לבדוק האם היא מתמחה בשירותי הדברת טרמיטים או שהחברה עוסקת בתחום אחר ופשוט לא רוצה לפספס אתכם כלקוח.

כיצד מתבצעת הדברת טרמיטים מקצועית?

גם כאשר הכול נראה ורוד ומבטיח יהיה עליכם לעקוב מקרוב עד כמה שניתן אחר המדביר במהלך העבודה שלו. אם אתם רואים שהוא אבוד ואינו יודע מה לעשות כנראה שהוא מעולם לא הדביר טרמיטים, אינו מכיר היטב את אורח החיים שלהם ולא יודע מה לעשות. סביר להניח שגם החומר שהוא הביא עמו אינו מתאים לסוג ההדברה המבוקש. במקרה כזה פנו אליו, פצו אותו על ההגעה למקום ושחררו אותו כדי להזמין מדביר אחר, מקצועי וכזה אשר יודע מה לעשות כדי למגר את בעיית הטרמיטים בסביבתכם לפני שהם זוללים את כל ריהוט העץ בבית ובגינה שלכם.

הדברת טרמיטים מקצועית מתבצעת באמצעות קדיחת חורים באדמה, בקירות הבית ובמרצפות, היכן שהטרמיטים עשויים לעבור על מנת להגיע ממקום למקום (כיוון שאלה רגישים לשמש הם עושים את המסלול שלכם מתחת לאדמה ובמקומות מוצלים). בחורים הללו יתקין המדביר חומרים רעילים עמם ניתן יהיה לא רק לחסום את המעברים השונים אלא גם לגרום לטרמיטים לחזור אל הקן עם חלקיקי רעל אשר יסייעו בחיסול הקן כולו.


כיצד בוחרים מדביר טרמיטים?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים