לייף סטייל

כיבוד חלבי לשבועות

כיבוד טעים ומפנק

חג השבועות הינו יום בו נוהגים לאכול מאכלי חלב. האם כבר התארגנתם עם כיבוד חלבי לשבועות? אפשר להכין ואפשר גם להזמין כיבוד מוכן.

בחנוכה אלו הסופגניות, בפורים אוזני המן, ואילו בחג השבועות המנהג הוא לאכול מאכלים חלביים. יש שירכיבו ארוחות חלביות מושקעות בהן המנה הראשונה, העיקרית והאחרונה הינן מנות חלביות משובחות. ויש מי שיחפש כיבוד חלבי לשבועות – מאפים, עוגות ופשטידות. אבל בכל מקרה כדאי לדעת שיש אפשרות לחסוך את העבודה הרבה וליהנות ממאכלים משובחים בטעמים ביתיים וזאת בהזמנת המאכלים המוכנים.

כיבוד חלבי לשבועותכך מזמינים

  • מה אנחנו רוצים? חשוב להגדיר מה בדיוק אתם רוצים להגיש בשבועות. האם אתם מעדיפים מאכלי חלב מתוקים? או שאתם רוצים לשבוע ממגוון מאכלים חלביים משביעים בלי כמויות גדולות של סוכר? האם תרצו להרכיב ארוחה מושקעת או להגיש כיבוד קל?
  • כמה אנחנו צריכים? חשב להגדיר מהי הכמות אותה אתם צריכים. האם מדובר בכמות משפחתית קטנה, או שמדובר בכמות שמיועדת לאירוע או מספר משתתפים גדול יותר.
  • היכן נקנה? יש חברות שונות וקייטרינג חלבי שונות  שמציעים למכירה מאכלים מוכנים לכבוד החג. אתם אוהבים את האוכל של חברה מסוימת? מכירים את הסגנון של הקייטרינג? במידה והתשובה שלכם חיובית תוכלו להזמין אצל חברה זו את האוכל שלכם. אם אין לכם היכרות עם חברות אלו תוכלו לנסות ולהכיר חברה שעוד לא הכרתם עד כה.
  • כמה נשלם? אין ספק שעבור מזון מוכן נשלם מחיר יקר יחסית. אך בהתחשבות בעבודה שכך חוסכים הרבה זמן ועבודה זה – בהחלט יכול להיות משתלם. חשוב לבחון מחירים ולמצוא את המאכלים שהמחיר שלהם מתאים לכם.

היכן ניתן לקנות מאכלים חלב לכבוד החג? אילו חנויות מציעות למכירה מאכלים אלו? המגוון גדול והאפשרויות מגוונות. אתם צריכים למצוא את מבוקשכם וליהנות ממאכלים טעימים ומפנקים לכבוד חג מתן תורה.

המאמר בחסות פזית ספיר מגשי אירוח במחירים זולים


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים