שווה בדיקה

טיפים שימושיים לעיצוב החנות שלכם

בעידן המודרני בו כניסה לחנות וקנייה היא חוויה של ממש -השקעה בעיצוב החנות היא הכרחית בכדי לשדרג כמה שיותר את חווית הקניה של הלקוח הפוטנציאלי.

עיצוב המרחב והחנות שלכם, משפיע באפן ניכר על התחושה והאווירה בחלל. חנות המעוצבת בטיב טעם תמשוך לקוחות להיכנס אליה. התחשבות בפרמטרים שונים, כמו בחירה נכונה של מדפים לחנויות, מובילה את הלקוחות לבלות זמן נוסף בחנות ובהמשך לבצע קניה. לכן, כבעלי חנות, זכרו, ייתכן והחנות שלכם מכילה את הביגוד הכי אפנתי, אך העיצוב, הוא זה שיקבע האם הלקוח ישים לכך לב.

להפוך את החנות למושכת בעזרת טכניקות עיצוב

במידה והחנות משרה אווירה מושכת, פתוחה ומוארת, כנראה שהלקוח יבחר את החנות שלכם על פני חנות אחרת. אז איך עושים זאת? כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב החנות שלכם באופן מושך ואטרקטיבי:

צבעים – צבעים הם אלמנט מרכזי בעיצוב. העין האנושית נמשכת לצבעים, כאשר אנו בני האדם מבצעים בחירות רבות, מבלי לדעת, בשל העדפת צבעים. בחירת הצבעים יכולה להיות שיווקית, כך שהיא תבלוט ותמשוך את העין, כמו צבעים ניגודים המשתלבים באופן בולט אחד על השני. בהמשך, בעזרת בחירת צבעים נכונה, ניתן לייצר חוויה שלמה עבור הלקוח ולהפוך את החנות לצבעונית ומושכת, המייצגת עבורו מקום בילוי קסום, מעניין ובעל סיפור משלו.

תאורה – תאורה נכונה מייצרת תחושה של חלל רחב ומזמין. התאורה תקבע איך יראו הצבעים שבחנות והאם הם יבלטו. לרוב, אנשים נמשכים לחנויות מוארות, בהם המוצרים נראים באופן ברור ובולט.

ריהוט – בחירת הריהוט צריכה להשתלב עם גודל המרחב של החנות שלכם. כך, שלמרות הכנסת הרהיטים, המרחב יישאר פתוח. ריהוט יכול לשנות מרחב לחלוטין. לכן, תחילה עליכם להחליט, מה התחושה שתרצו לייצר בחלל ולאחר מכן, להתאים אליו את הריהוט. לדוגמא, בחירה ברהיטי עץ, תייצר אווירה כפרית לחנות ותתאים לחנויות שמוכרות מוצרי טיפוח, מוצרים לבית וכדומה. לעומת זאת, עבור חנות בגדים, יתאים ריהוט פחות בולט המאפשר הבלטה של הבגדים על המדפים.

מדפים לחנויותבחירה במדפים לחנויות, צריכה להיעשות בהתאם למוצרים הנמכרים, כך שאלו יבליטו אותם. מדפים לחנויות בגדים צריכים להיות אסתטיים, להחמיא ולהבליט את הביגוד שעליהם. יחד עם זאת, יש לבחור במדפים נוחים לשימוש, כך שהלקוח ירגיש בנוח, ובקלות יוכל להסתכל במבחר ולמדוד בגדים.

פינות ישיבההוספה של פינת ישיבה קטנה בחנות, תייצר תחושת נוחות אצל הלקוחות ותזמין אותם לבלות בחנות שלכם זמן נוסף ולבסוף, גם לרכוש.

עיצוב מושפע ממכלול של גורמים

שילוב כל המרכיבים יחדיו, הוא זה שיקבע לבסוף, איך החנות שלכם תראה, והאם היא תזמין את הלקוחות להיכנס ולהישאר. בחירת הרהטים, המדפים, הצבעים וביצוע התאורה צריכים להשתלב יחדיו, כך שהרהיטים יתאימו לצבע הקיר, המדפים, ישתלבו באופן הרמוני איתם והתאורה, תחמיא לכל אלו ותבליט את הבגדים והמוצרים. העיצוב צריך להיות מיוחד, אך לא עמוס בפרטים מיותרים, כך שתשומת הלב של הלקוח לא תתפזר והוא ימשך לפריטים שאתם מוכרים.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים