מדע וטכנולוגיה

טוויטר חוגגת את העוקב ה-10 מיליון לנשיא ארה"ב ברק אובמה

רגע וקצת לפני סוף כהונתו של ברק אובמה בתפקיד נשיא ארה"ב ומנהיג העולם החופשי, הדעות לגבי הערכת תפקודו מגוונות למדי ונעות בין שנאה יוקדת ובין הערכה למדיניותו והיותו הנשיא השחור הראשון בתולדות ארה"ב. כל זאת לגבי סוגיות מדיניות וכו', אך גם מבקריו הקשים של אובמה יתקשו להכחיש שללא ספק מדובר בנשיא שהביא את כמות ה-coolness הגדולה ביותר לבית הלבן, לכל הפחות בעשורים האחרונים (תיאורטית יש אפשרות שג'ורג' וושינגטון היה מגניב יותר).

אחד הביטויים היותר פומביים להכרה ברמת המגניבות הנשיאותית מתייחסת לנוכחות המדיה החברתית שלו, אשר כוללת כיום גם חשבון טוויטר אישי. שנה בלבד לאחר שהשיק את חשבון הטוויטר POTUS רשם אובמה הישג לא מבוטל עם הצטרפותו של העוקב ה-10 מיליון. אמנם עדיין קצת פחות מ-47.5 מליון העוקבים של קים קרדישאן, אבל בהתחשב בהיעדר תמונות עירום מהפיד של POTUS, מדובר במספר מרשים לגמרי. נציין כי חשבון הטוויטר של אובמה רשם הישג כבר עם השקתו, כאשר הצליח לגייס מיליון עוקבים בזמן הקצר ביותר בתולדות טוויטר, כ- 5 שעות בלבד.

את חגיגת העוקב ה-10 מליון ציינה טוויטר בחשבון הרשמי של החברה, בפרסום סרטון קצר בו הוצג מקבץ ציוצים נבחרים מבית אובמה, בהם הציוץ הראשון: "היי טוויטר, זה ברק, באמת! שש שנים בתפקיד והם סוף סוף נותנים לי חשבון משלי." אגב כך, בירור שנעשה בעניין העלה כי בתום כהונתו יעביר אובמה את חשבון הטוויטר POTUS לידי הנשיא הבא.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים