מדע וטכנולוגיה

חדש בפייסבוק – שליחת הודעות מסנג'ר לנשיא ארה"ב

הבית הלבן

הבית הלבן הודיע על הצטרפותו לפלטפורמת הבוט של פייסבוק, איך זה יעבוד? כל הפרטים בפנים

צילום: pixbay

הנשיא ברק אובמה, כך טוענים הסקרים, לא זוכה לפופולריות רבה בציבור הישראלי (במיוחד לא בהשוואה לנשיאים אהובים דוגמת ביל קלינטון) ועדיין, כמי שמחזיק בתואר מנהיג העולם החופשי מדי פעם עשוי לעלות אצלכם הצורך לנהל איתו שיחה על התהליך המדיני, האלבום החדש של ביונסה או לקבל המלצות על מסעדות טובות בוושינגטון הבירה.

כדי לנסות ולסייע לכם בענין זה, החליט הבית הלבן לעשות שימוש בפלטפורמת הבוט של פייסבוק שהושקה לפני מספר חודשים. במסגרת הפלטפורמת יכול עסק או ארגון לאפשר למשתמשים לנהל שיחה עם נציג וירטאולי ולקבל תשובות לשאלות קונקרטיות (בדומה לשירות סירי באייפון). כך אחרי שגיבשתם לעצמכם מה אתם רוצים להגיד לנשיא ארה"ב, יבקש מכם הבוט באופן ידידותי וחביב לספק מידע אישי ליצירת קשר, כגון מספר טלפון וכו'.

האם זה שונה באופן מהותי משליחת אימייל לכתובת הדוא"ל של הבית הלבן? לא ממש, אבל לפחות האופציה להעמיד פנים שאתם וברק חברים ותיקים הרבה יותר אפשרית.

בהודעה שבישרה על השדרוג התקשורתי תיאר הממונה על הטכנולוגיה בבית הלבן (White House Chief Digital Officer) ג'ייסון גולדמן את המהלך כ- "ראשון מסוגו עבור כל ממשל במדינות העולם״. את ההחלטה עצמה נימק גולדמן, "המטרה שלנו היא לפגוש אנשים היכן שהם נמצאים, מאותה סיבה הנשיא אובמה השיק חשבון טוויטר עצמאי ורעיית הנשיא מישל אובמה פתחה חשבון בסנאפצ'ט. זה הכל על מנת לייצר אפשרויות לאנשים ליצור קשר עם הממשל בדרכים נוחות ונגישות יותר באמצעות שימוש בטכנולוגיות עליהן אנחנו מסתמכים ממילא בחיי היומיום״.

 


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים