לייף סטייל

זרים מומלצים לחג הפסח

חג הפסח ממשמש ומגיע ואינו נקרא לחינם "חג האביב". הוא מתקיים בעונת הלבלוב והפריחה והארץ כולה מלאה פרחים יפהפיים. היכנסו לכתבה לראות מבחר סידורים מהממים.

בערב החג, כולנו נפגשים עם היקרים לנו מכל, בין אם מדובר בחברים, משפחה, בני זוג, או אפילו עם אדם מיוחד עמו נרצה לבלות את הערב הנהדר הזה. כדי לייפות את שולחן החג וכדי להעניק מתנה מושקעת למארח, מומלץ להעניק זר פרחים ססגוני, ביחוד בעונת האביב כאשר פורחים פרחים מדהימים הנשזרים בקפידה לסידורים מרהיבים.

אז אילו זרים מומלצים לחג הפסח? הנה רשימה של 6 זרים מהממים

זר ורדים כתומים עזים – חג האביב מסמן פריחות צהובות המכסות את כל רחבי הארץ. הפריחות המדהימות מלוות אותו בחג הפסח עם משב רוח נעים שמגיע ממרחקים. זר של וורדים צהובים עשיר בצבעים, משולב עם ציפורנים ועלים ירוקים: ישמח את ליבו של כל מארח ויהווה מתנה מדהימה שניתן להציב על שולחן החג.

זר לבן ונקי – מי שאוהב את המראה הנקי והמעוצב, יוכל להעניק זר פרחים עם חרציות המורכב משושנים צחורות, פרחי ליזיאנטוס, וגבעולים ירוקים שמקנים עושר לסידור הפרחים. הקפידו לבחור סידור פרחים עם כד מתאים, כדי שהאדם לו אתם מעניקים את הזר יוכל להניחו בקלות על השולחן.

חרציות ססגוניות – זר חרציות בגוונים בהירים משולב עם חרציות סגולות ועלים ירוקים יראה נפלא על שולחן החג ויסמל את בוא האביב. את הזר מומלץ לשלב עם יין טוב שמגיע במארז מחנויות פרחים טובות ומומלצות. עוד תוכלו לבחור זר לבן עמוס חרציות סנטיני לבנות, פלוקס לבן ושאר עלים ופרחים עדינים.

סחלב – אין כמו פרח הסחלב כדי להעיד על כך שהשקעתם לא מעט באדם שמארח אתכם בחג. הענקת עציץ סחלב יפה גם תתקבל בשמחה רבה, תוך שאת הסחלב ניתן לטפח ובכך ליהנות מיופיו במשך שנים!

זר סייפנים – כדי להעשיר את הבית ביום החג, תוכלו לבחור לעצמכם או למארחים זר ענק מלא סייפנים או גלדיולות. לזר ניתן להוסיף שושנים צחורות חגיגיות ונעימות למראה.

זר חמניות מרשים – בין פרחי האביב תוכלו למצוא את זרי חמניות ענקיות שמקנות תחשה כפרית וממלאות כל חלל בצבעים חזקים ומרשימים.

כיצד לבחור זרי פרחים לחג?

בזמן שאתם בוחרים זר פרחים לחג, שימו לב כי אתם בוחרים סידור פרחים מחנות איכותית שמטפחת את הפרחים ומספקת אותם טריים וחזקים. בבחירת חנות פרחים מומלצת, תוכלו להפוך כל חג למושלם!


זרים מומלצים לחג הפסח

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים