שווה בדיקה

הצימרים הכי יוקרתיים בארץ כוללים את כל התענוגות והפינוקים

אין ספק, הצימרים הכי יוקרתיים בארץ כוללים את כל הפינוקים ואת כל התענוגות שיש. ואם מדברים על פינוקים שלא נגמרים במשך כל הסופ"ש, מדברים על צימרים מומלצים בטבע וברמת הגולן. אז מה הם יכללו בדרך כלל אותם מתחמי תענוגות ופינוק?

מתחמי הפינוק שיש ברמת הגולן לא משתווים לאף חוויה אחרת. כולנו מכירים צימרים בצפון מסוגים שונים, אבל הגיע הזמן להכיר את הצימרים הכי יוקרתיים בארץ שכוללים גם בריכות פרטיות מול הכנרת. מעבר לבריכות מול הכנרת, כמובן שיש לכם גם מלונות בוטיק היסטריים ברמות, כולל סוויטות יוקרתיות למשפחות מול הכנרת, לזוגות ואירועים קטנים. ואם כבר מזכירים אירועים קטנים בתקופת הקורונה, בואו נדבר על מתחמי נופש עם תו סגול ברמת הגולן ב-2021.

מדריך חופשה מושלמת ב-2021: מה הם מתחמי נופש עם תו סגול?

מתחמי נופש עם תו סגול ברמת הגולן הם מתחמים שיש בהם מתקני נופש פרטיים. מעבר לכך, הצימרים הכי יוקרתיים בארץ עם תו סגול כוללים גם מרחבי ענק. אנחנו מדברים אתכם על מתחמים בגדלים של 500 מ"ר, לפעמים גם 1,000 מ"ר. בהחלט עונה על הדרישות של תו סגול.

אנחנו מזכירים, התו הסגול קורא לפיזור התקהלויות, בין היתר. מאחר שהמרחבים האלו של מתחמי הנופש כה גדולים, התקהלויות לא יכולות להיווצר כאן. עתה בואו נדבר על הסוויטות הכי יוקרתיות בארץ ביישוב חד נס, שכוללות פינוקים של האלפיון עליון.

הסוויטות הכי יוקרתיות בארץ עם פינוקים של האלפיון העליון

יש לכם סוויטות מול הכנרת עם בריכה פרטית ומחוממת, שלצד הבריכה לפעמים גם יהיה ג'קוזי ספא מול הכנרת. במתחמי צימרים לזוגות בחד נס יש לפעמים גם ג'קוזי ספא מספיק גדולים בכדי להכיל 8 אנשים. כך גם רלוונטי לגבי צימרים יוקרתיים למשפחות בחד נס ובאזור הגליל המערבי.

עוד משהו שאנחנו רוצים שתדעו, במתחמי הצימרים הכי יוקרתיים בארץ יש גם מטבחים ענקיים שאפשר להשמיש בכיף. אתם יכולים לבשל מה שבא לכם, כולל גם להפוך סטייקים בפינות BBQ מקצועיות לחלוטין. הסוויטות הכי יוקרתיות בארץ כוללות גם מטבחונים, זאת מעבר למטבחי הענק. לרוב, מטבחי הענק יהיו בחוץ – במרחבי החוץ של מתחמי הנופש. מאידך, המטבחונים תמיד יהיו בתוך הצימרים והסוויטות.

הצימרים הכי יוקרתיים בארץ עם אטרקציות בתקופת הקורונה

כדאי לדעת, צימרים יוקרתיים למשפחות בחד נס מגיעים גם עם האפשרות לאטרקציות שונות. אנחנו לאו דווקא מדברים על צימרים בחד נס עם ארוחת בוקר ממש מפנקת. אנחנו מדברים למשל על אטרקציות כמו סדנאות בישול ואפייה.

בהתאם להוראות משרד הבריאות, אפשר להזמין דיל של צימר עם סדנה לאפיית פיצות, סדנאות הכנת גבינות איכותיות, חמאה ועוד. ואם אתם רוצים לשדרג את סוף השבוע שלכם אפילו יותר, אנחנו נמליץ לכם על הצימרים הכי יוקרתיים בארץ עם ארוחת שף אמיתית.

כיצד עובד הדיל של צימר עם ארוחת שף בצפון?

אתם מזמינים שף שמגיע עד פתח הצימר, שם הוא יכין לכם חוויות קולינאריות מוגשות על צלחת. כמובן, אם אתם מעוניינים בארוחה טבעונית או נטולת גלוטן, יהיה צורך לעדכן מראש את השף. אגב, אפשר להזמין את השפים האלו גם אל מלונות בוטיק מול הכנרת. יש יותר רומנטי מזה?

אנחנו ממליצים לכם להניח את כל הדאגות מאחור. הגעתם לשבוע, להנות ולעשות חיים. אין ספק, האטרקציות ב-2021 מעט מוגבלות בעקבות נגיף הקורונה, אבל זה לא אומר שאי אפשר להנות. אמנם חלק מהאטרקציות מוקפאות בתקופת הקורונה, אבל אתם עדיין יכולים להזמין לכם את הצימר הכי יוקרתי בארץ עם ארוחת שף שלא נופלת משום אטרקציה אחרת.

מסלולי מים מומלצים לאוהבי הטבע ברמת הגולן

ואם אתם אנשים שאוהבים את ה"בחוץ", נמליץ לכם למשל על נחל יהודייה ברמת הגולן, שגם הוא נמצא בקרבה רבה לישוב חד נס. כדאי לדעת, במשך מרבית ימי השנה יש לכם מסלולים מומלצים בצפון עם זרימה של מים. יש לכם גם מפלי מים יפהפיים שהם פינות קסומות של הטבע. מעבר לכך, תמיד תוכלו לצאת לטיולי EXTREME שונים כמו סנפלינג באזור סובב כנרת. מדהים, רק חשוב קודם לבדוק את הזמינות של האטרקציות האלו בימי הקורונה.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים