מדע וטכנולוגיה

הפריצה הבינלאומית של אורורה קנאביס

סקירה על החברה הקנדית אורורה קנאביס והישגיה הבינלאומיים, צמיחתה בקנדה ועמדת המשקיעים.

צילום: weedporndaily

בשעה שהעולם רק מתחיל להתרגל לקנאביס כמוצר מן השורה, אורורה קנאביס, חברת גידולי צמח הקנאביס השנייה בגודלה בקנדה, מתעתדת לראשונה לספק קנאביס רפואי (בעל החומר הפעיל (THC לשוק האיטלקי, שם הוא חוקי מזה כ-10 שנים.

צילום: marke1996

הישגים אחרונים

אם נתבונן באבני דרך המשמעותיות עדכניות של החברה, נגלה את הסטטיסטיקה הבאה:

שטחי גידול הקנאביס של החברה נכון להיום חולשים על יותר מ-8000 מטרים רבועים. נוסף על כך,החברה מקימה כעת את חממת הקנאביס הגדולה בעולם בגודל 80,000 מטרים רבועים בעיר Edmonton ונמצאת בשלבי סיום. חשוב לציין, שהמיקום הנבחר הינו בעל חשיבות אסטרטגית לחברה מכיוון שבעיר קיים שדה תעופה ממנו ניתן יהיה בקלות להפיץ את הסחורה ברחבי הגלובוס.

בנוסף למבצעים שאפתיים אלה, ניתן לזקוף לזכות החברה הישגים עסקיים בקנה מידה גדול. העובדה שממש לאחרונה משמשת החברה ספקית ידע בהסבת "מלך העגבניות", יצרן העגבניות הגדול והמצליח ביותר של במדינה, לגידול קנאביס רפואי. היצרן הדני החל, בעקבות הידע שרכש לבנות מתקן גידולי קנאביס בהשקעה של 33.5 מיליון אירו, בשטח המשתווה ל-13 מגרשי כדורגל(!) לאחר בנייתו, צפוי המתקן לאכלס למעלה מ-150 עובדים.צילום: weedporndaily

ארהב בחוץ, שאר העולם בפנים.

בניגוד גמור לארה"ב, שבה ייצוא או ייבוא קנאביס עשוי לגרור עונש כבד של מספר שנים בכלא, הצלחתה של חברת AURORA בעולם הולכת וגדלה, ונראה שהביקושים רק גוברים. ניקח לדוגמה את איטליה, שם בעקבות תוכנית ממשלתית חדשה, אשר מטרתה לאפשר ייבוא של צמחים, זכתה החברה הקנדית בחוזה הראשון שלה מחוץ למדינה לייצוא הקנאביס הרפואי.

זוכה לתשבוחות

החברה הופכת אט אט לשחקן גלובלי, זו שאיפתה המוצהרת, ואכן התגובות בקנדה ובעולם לקנאביס מתקבלות באהדה רבה. מומחים לקנאביס בקנדה טוענים שאיכותו המשובחת של הקנאביס תוביל בסופו של דבר לתפוצה עולמית רחבה לפחות כמו סירופ המייפל, מוצר הדגל הקנדי, ולראיה, כבר קיים ייצוא פעיל למדינות אירופה כמו גרמניה וצ'כיה, יחד עם מדינות דרום אמריקה כמו קולומביה, וכן באוסטרליה. "זוהי הזדמנות פז להפוך את התחום לשם דבר בעולם לפחות כמו ספורט ההוקי ומכרות" טוען עורך דין קנדי לענייני תאגידים.

 

 

 

 

 


הפריצה הבינלאומית של אורורה קנאביס

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים